سه شنبه می تونست فاجعه باشه!

سلام

روز سه شنبه می تونست یک روز سرتاسر فاجعه باشه! می شد از پیش درآمدش چنین انتظاری داشت!

وقتی هنوز هوا تاریک بود و من در اثر یک کابوس از خواب بیدار شدم و حسی که منتقل کرده بود باعث شده بود دیگه نتونم بخوابم، می تونست نشونه یک روز بدیمن و خسته کننده باشه.

یا وقتی اول صبح دیدیم یکی از کرم ها مرده و پسرک با چشمانی اشک بار خونه را ترک کرد!

یا وقتی به در دانشگاه رسیدم و متوجه شدم به خاطر برگزاری یک همایشی، نمایشی، چیزی کلاس عصرمون تعطیل شده که با هزار مشقت و داستان سمینار اون درس را آماده کرده بودم.

یا وقتی هنوز یک ساعت از شروع کلاس نگذشته به خاطر همین داستان پاراگراف قبلی که باعث به هم خوردگی برنامه کلاس ها شده بیاند و به استادت بگند بیایید از این کلاس بیرون و استاد قهر کنه و مدیر گروه لج کنه و بگه اگه این جوری بشه نمی گذاریم شما امتحان این درس را بدید!!!

یا وقتی استاد یک درس دیگه بگه برای امتحان هیچ قسمت از این همه کتاب و منبع را حذف نمی کنه!!!!

یا وقتی سر کلاس نشستی و استاد همون درس سمینار و داستان، بعد از این که کلی رفتم و ناز ناظر کلاس ها را کشیدم و یک کلاس خالی براش جور کردم، زنگ بزنه که من حالشو ندارم برای کلاس بمونم و من رفتم کلاس تعطیل!!!!!!!!!!!

و تو بمونی با این همه زمانی که به جای خوندن امتحانت وقت برای درست کردن اسلایدهای این پاورپوینت گذاشتی!!!!

آره! می تونست خیلی بد باشه! می تونست با یک حس خیلی بد تموم بشه!

ولی چه طور می شد سه شنبه فاجعه باشه وقتی هوا این قدر بی نظیر بود؟! وقتی فضا و محیط دانشگاه این قدر قشنگ و زیبا و دلفریب بود؟! وقتی سرتاسر مسیر برگشت تا خونه غرق گل رز سفید بود؟! وقتی نم نم بارون موقع پیاده روی کوتاه و سلانه سلانه ای روی صورتت می نشست در حالی که داشتی این آهنگ را گوش می دادی که خوراک این هفته ات شده؟!

نه! سه شنبه اگرچه بد شروع شد ولی بسیار زیبا و پر از آرامش و شادی تموم شد...

 

پیوست 1: عصر پسرک با غصه میگه مامان یکی از هشت پسر تو و یکی از هفت برادر من دیگه توی این دنیا نیست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

پیوست 2: دختری که توی کلیپ تصویری آهنگ منتخب این هفته منه، به نظر من زیبایی وحشی، ساده و دست نخورده و بکری داره. دوستش دارم. یک جورایی زیباییش خشنه! نمی دونم چرا؟!

پیوست 3: پیداست امروز امتحان دارم! نه؟! در نتیجه بنده را از انرژی های مثبتتون محروم نفرمایید!

 

نظرات 20 + ارسال نظر
برنا چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 ساعت 10:07 http://www.newday2014.blogfa.com

سلام بر بانوی اردیبهشت و بهار
حال و احوالتون چطوره؟
امروز، چهارشنبه، میتونه برای شما بهترین روز زندگی باشه، میتونه همه ی اون زیباییهایی که دیروز دیدید رو داشته باشه و اتفاقهای خوبی هم درش بیفته. میتونید با آرامش و اطمینان برید امتحانتونو بدید و بعد با یک حس عالی از زیباییهای اطرافتون لذت ببرید، از اینکه یک خانوانده خوشبخت هستید، از اینکه امکان درس خوندن و رشد دارید، از اینکه با این همه گرفتاری و مسوولیت، زمانتون رو به شکل خوبی مدیریت میکنین و به کار تحقیقیتون هم میرسین. مهم نیست که نتونستین ارایه بدین، مهم اینه که شما براش زحمت کشیدین و زمانی که برای این تحقیق صرف کردین، تبدیل به زمان با ارزشی برای شما از عمرتون شده، برای اینکه شما مطلب جدیدی رو فرا گرفتید که سایرین نمیدانند...
خوش به حالتون.
کلی انرژی مثبت، با یک عالمه آرزوهای خوب و یک لبخند تقدیم به شما دوست خوب.

ممنون و ممنون بابت تعریفتون. امتحان هم خوب شد

سایه چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 ساعت 12:45

خانوم اردیبهشتی عزیز شما به اینا می گی فاجعه ؟
البته راستش از قسمت مربوط به پسرکتون و حرفی که زد دلم لرزید !
اون کلیپی که ازش اسم بردین اسمش چیه و کجا میشه دیدش؟

ببخشید؟! سایه جان شما تو روزهای عادی و معمولی تون صبح و ظهر و شب، سه نوبت یک شهاب سنگ جلو پاتون سقوط می کنه؟! یا جلو روتون چند تا تصادف منجر به جرح اتفاق میوفته؟! یا شاید هم تبادلات میلیاردی تون به هم می خوره؟! یا نه! شاید یک برگه احضاریه کافی باشه؟!؟!؟!

اسم آهنگش تو که باشی از رامین جامیه! والا PMC روزی 20 بار نشونش میده!
اینم عکسش:
http://dl.iranmelody.info/Music/1393/Ordibehesht/Cover/Ramin%20Jami%20-%20To%20Ke%20Bashi.jpg
لینک آهنگ هم که هست! دیگه؟!

admin چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 ساعت 12:55 http://aaddminn.blogfa.com

بستگی به دیدگاه ادم داره

گاهی میشه سخت گرفت و ناراضی بود
گاهی میشه فکر کرد چه نقاط مثبتی وجود داره که بشه ازش لذت برد

درست میگید

مینو چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 ساعت 13:04 http://milad321.blogfa.com

سلام
به این نتیجه رسیدم که از ارایه سمینار نتیجه بهتری برای دانشجو حاصل میشود۰چون عملا در گیر یک مبحثی شده وماندگاری آن مطلب در ذهنش بیشتر از درس خواندن معمولی خواهد بود۰بنابراین وقت شما هم تلف نشده۰امیدوارم امتحانات هم بخوبی بگذرد۰

درست میگید. واقعا خوب تو ذهن می مونه

ماهی سیاه کوچولو چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 ساعت 14:29

بزارین یه ذره انرژی مثبت بدم
استاد گفتش از اونجاهایی سوال میاد که خانوم اردیبهشتی نخونده
یعنی شما هم استرس امتحان دارین؟
من فکر میکردم یه روزی ارشد بخونم دیگه عمرن نگران باشم
امتحانتون خوب میشه نا سلامتی شما اردیبهشتی هستینا


امتحانش خوب بود به نسبت!
من دومین ارشدمه هنوز سر امتحان هول می کنم!

صنم چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 ساعت 15:31 http://daftaresanam.persianblog.ir/

سلام. وقتی حال درون آدم خوب باشه از پس همه سه شنبه های به ظاهر شوم برمیاد...
این دختره وحشیانه خوشگل! رو نمیشه عکس ازش بذاری؟!
بابت درگذشت عزیز از دس رفته برای پسرک آرزوی صبر میکنم
امتحانت خوب میشه من میدونم!

عکسش را برای سایه گذاشتم این هم مال شما:
http://dl.iranmelody.info/Music/1393/Ordibehesht/Cover/Ramin%20Jami%20-%20To%20Ke%20Bashi.jpg
عکس بهتر پیدا نکردم! عجیبه که هم قیافه دختره برام آشناست هم خواننده اش! انگار هر دوشون را می شناسم!!!! من را یاد یکی می اندازه که نمی دونم کی!
خدا روحش را قرین رحمت کنه
بد نشد! حالا باید دید استاد چه جوری نمره میده! آخه این استادهای ما خیلی نمره دادنشون به چیزی که تو برگه نوشتی ربط نداره!

هرکول پوارو چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 ساعت 18:07

کلیپ اخرین جون مرتاض رو دیدید?

چی چی؟!

شادی چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 ساعت 18:22

دوست نازنینم من مطمئنم تو همیشه شاد و موفقییی
میدونی،تو ازون دسته آدمهایی هستی که توی بدترین شرایط زندگی(انشالا هیچوقت پیش نیاد) دست به کارای باورنکردنی میزنی،یه کاری میکنی که اون موقعیت و شرایط رو به شرایط خوب و عالی و به یاد موندنی تبدیل بشه،این حسیه که من بهت دارم و مطمئنم درسته
بووووس

ممنون شادی عزیزم! راستش من از اول این جوری نبودم. دارم کم کم یاد می گیرم زندگی را سخت نگیرم چون بهم سخت می گیره!

ماهی سیاه کوچولو چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 ساعت 22:33 http://1nicegirl8.blogsky.com/

من هنوز اولین ارشدمم هم نیست...تازه 3 سال دیگه لیسانس میگیرم...
خانوم اردیبهشتی بگم چطوری امتحانتون خوب شد؟
الان شما فکر میکنین چونکه خیلی خوب درس خوندین؟
خب اونم هست ولی چیز مهمه دیگه یی هست که به چشم نمیاد ولی همه موفقیتها بخاطر اونه
اولش هم الف داره...
اولش رایگانه بعدش پولی میشه
اگه گفتین؟
دوم اینکه اخ جون اردیبهشت تموم شد دیگه کم کم داشت به اردیبهشتیا حسودیم میشد خوب شد تموم شد دیگه کم کم برم ک به خردادیها حسودیم بشه

معما طرح می کنی ماهی؟!
من کلی غصه ام شد!

هرکول پوارو پنج‌شنبه 1 خرداد 1393 ساعت 00:35

انیمیشن اخرین جون مرتاض

نه! چه طور؟! چیه؟!

مرضیه پنج‌شنبه 1 خرداد 1393 ساعت 09:01 http://ghadaghan1.mihanblog.com/

سلام.خوبید؟؟
همه چی روبراه
هشت پسر وهفت برادر
ببحشید واسه روز امتحان نرسیدم انرژی بدم
زیبایی وحشی؟؟!!چه باحال

ممنون. شکر خدا

صنم پنج‌شنبه 1 خرداد 1393 ساعت 11:07 http://daftaresanam.persianblog.ir/

مرسی حجابکی هم داره!! فکر کردم کلیپش اونوری باشه!
چشم و ابروش من رو یاده هانیه توسلی انداخت!
ولی آهنگش رو دوست نداشتم اصن تو شرایط من! خوب نیس خیلی عشقولانه پارتنرانه شایدم همسرانه بود!!
ما یه استاد داشتیم وقتی عینک نمیزد بهتر نمره میداد!!!

حالا یعنی من هر آهنگی گوش میدم باید به موقعیتم بخوره؟! من از آهنگ و لحن و احساسی که تو صداش بود خوشم اومد تا مضمونش.
استاد ما اگه عینکش را برداره کلا چیزی نمی بینه بنده خدا

سایه پنج‌شنبه 1 خرداد 1393 ساعت 11:53

اون آخرین حادثه رو خوب اومدی
به آهنگت گوش دادم واقعا قشنگه . واقعا . مرسی از معرفیش . یه جوارایی انگشت می ذاره روی تارهای قلب آدمی .


آره واقعا! من از آهنگ و لحن و احساسی که تو صداشه خوشم میاد!

تسنیم پنج‌شنبه 1 خرداد 1393 ساعت 18:17 http://maskoob.blogfa.com

سلام
مناسبتهای خوب گذشته تون مبارک باشه بازم!
چقدر خوب که قشنگ تموم شد

ممنون عزیزم

هرکول پوارو پنج‌شنبه 1 خرداد 1393 ساعت 19:04

ی انیمیشن طنز است خنده دار که فرشته مرگ میاد پیش مرتاض میگه کپن ادمیت تموم شده باید حیوان بشی ی حیوان رو انتخاب کن و......

ندیدم! خوب لینکش را بگذارید دیگه! چرا هی تعریف می کنید؟!

هرکول پوارو جمعه 2 خرداد 1393 ساعت 01:24

http://shadabtor.ir/%D8%A2%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%AC%D9%88%D9%86-%D9%85%D8%B1%D8%AA%D8%A7%D8%B6/

این لینکشه!البته کمی بی ادبانه است.راستی نظرتون در مورد شخصیت مرتاض چیه

ویییییی!

حالا همه چیز را که نمیشه تحلیل روانشناسانه کرد! شخصیتش یک انسان راحت طلب بوده!

مهرپرور جمعه 2 خرداد 1393 ساعت 09:55 http://mehrparvar.blogfa.com

سلام
آفرین اردیبهشتی که روزتو خوب تموم کردی
تو یه بانوی اردیبهشتی تمام عیاری
حتی اگه اردیبهشت تقویمی تموم بشه

ممنون عزیزم

طنین شنبه 3 خرداد 1393 ساعت 02:51

خوشحالم که امتحانت خوب شده
من همیشه برات دعا میکنم .چون واقعا نوشته هات بهم روحیه میده .ممنونم ازت
از خدا میخوام لحظه لحظه زندگیت پراز شادی و سلامتی باشه .

ممنون طنین عزیزم

نازنین یکشنبه 4 خرداد 1393 ساعت 11:14 http://mah-mehr.blogfa.com

طبیعت همیشه برای ما اردیبهشتی ها معجزه ای در آستین داره . خود من هر وقت دلگیرم می رم توی گوگل و عکس گل های زیبا رو سرچ می کنم و چند دقیقه ای رو با دیدنشون حال و هوامو تازه می کنم .

واقعا راست میگی!

تو وقتی آشنا باشی همه ی دنیا غریبه....

ببخشید. من دوره افتادم و سریع پستها رو می خونم تا برسم به لینک ترانه های شما!

سلیقه ی شما در انتخاب ترانه ها قابل احترام است.

ممنون. من آهنگ ها را بیشتر بر اساس این که چه قدر روحم را درگیر می کند انتخاب می کنم. در قید و بند نام ها و سبک ها نیستم.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد