بازی روزگار...

سلام

به این موقعیت دقت کنید:

دو زن و شوهر از روبه رو به هم نزدیک می شوند.

ده قدم مانده، مرد اولی به زن دومی خیره می شود و مرد دومی به زن اولی...

روزگار عجب بازی هایی داره، نه؟!

 

 

پیوست: دو شب پیش یک خواب بی نظیر دیدم. توی خواب دوستی که مدت هاست ندیدمش به دیدنم اومده بود و برام کادو، یک سرویس گردنبند، گوشواره و انگشتر از سنگ یشم حکاکی شده آورده بود. بی نظیر بود. رنگ سنگش از طیف فیروزه ای تا سبز روشن در نوسان بود. روی سنگ ها گل رز به صورت بسیار ظریفی حکاکی شده بود. واقعا بی نظیر و دل فریب بود. یادمه توی خواب هم بدجوری مجذوبش شده بودم با این که من خیلی اهل زیورآلات نیستم. یک جور اصالت بی نظیر و آرامش بخش داشت. این قدر عاشقش شدم که می خواهم هر جور شده یک چیزی شبیه و یا نزدیک به اون چیزی که درخواب دیدم تهیه کنم. کسی می تونه راهنمایی کنه؟!

نظرات 34 + ارسال نظر
گلدونه شنبه 3 خرداد 1393 ساعت 09:37

اردیبهشتی جان پستهایت رو می خونم اما کامنتم نمیاد :)

فکر کنم خیلی ها کامنتشون دیگه نمیاد! این آدم را دلسرد می کنه کمی!

صنم شنبه 3 خرداد 1393 ساعت 10:00 http://daftaresanam.persianblog.ir/

سلام
من بازی رو نفهمیدم! کجاش بازی داشت؟!!
این اتفاق که طبیعیه تا اینجاش!!

خوبه! شما واقع بینی!

ماهی سیاه کوچولو شنبه 3 خرداد 1393 ساعت 10:05 http://1nicegirl8.blogsky.com

وای خانوم اردیبهشتی فکر کردم میخایین بگین اینقدر عاشقش شدم میخام دوست توی خواب رو پیدا کنم بگم یالا یکی بخر...خیالم راحت شد الان...حیوونکی دوستتون تو عمل انجام شده قرار میگرفت ...
الان خوابتون رو تعبییر میکنم...
1-همسرتون این سرویس رو خریده و گذاشته تو کشوی پایین دراور ...
2- همسرتون اینو نخریده ولی وقتی این پست رو بخونه حتمن میخره
رزا چه رنگی بودن؟
1- قرمز؟خب سرویس رو با عشق دریافت میکنین
2-رز زرد؟اول قهر میکنین بعدش برای آشتی سرویس رو کادو میگیرین
3-رز دور رنگ؟اول قهر بعدش آشتی نصف پول سرویس رو خودتون میدین
4-رز رنگای دیگه؟هنوز بزرگان وقت نکردن تعبییری برایش پیدا کنن
5-رز وحشی؟از خزانه خرم سلطان یه سرویس کم شده شما اینو تو خواب دیدین به هیشکی نگین چونکه جز اموال و دارایی ما ایرانیاست که عثمانی ها کش رفته بودن...


خدا نکشتت ماهی! مخصوصا با اون قسمت آخری!
رزش سبز بود دیگه! حکاکی شده بود رو سنگ!

ماهی سیاه کوچولو شنبه 3 خرداد 1393 ساعت 10:33 http://1nicegirl8.blogsky.com

سبز؟
خب بزرگان الان تعبیرش رو پیدا کردن
بزرگان نوشتن که الان چه وقت خواب دیدن بود؟
اگه اردیبهشت دیده بودین اینجا فضایی میساختیم تا آقای اردیبهشتی این سنگ رو اگه زیر سنگ هم بود پیداش کنه...
چقدر شما به رنگ سبز علاقه دارین
دقت کردین؟
یادتونه عاشق تونیک سبزه شده بودین؟
خانوم اردیبهشتی یه سری بزرگان هستن بعدش عقلشون اندازه ماهی سیاه زیاده
اونا میگن شما خواب قشنگی دیدین بعدش چرا به شی مادی فکر میکنین
خدا میخاد چیز بهتری بهتون بده که زینت روح و جان باشه نه زینت اعضای بدن
مثلن یه ماشین شاسی بلند

شاید چون از ساداتم!

اون روح و روان پسرک را جلا میده! من شاسی بلند دوست ندارم. عاشق بی ام و کروکی هستم.

صبور(مامان فرشته) شنبه 3 خرداد 1393 ساعت 11:17 http://saboraneh.blogfa.com/

موقعیت خوبی نبوده ولی باید مثل خیلی چیزهای دیگه چشم بست و گذشت...
شما خوابتو مستقیم به همسری بگو تا عملن تعبیر کنه برات

خوب ما از طریق غیرمستقیم استفاده نمودیم! به نظرت افاقه می کنه؟!

عطیه شنبه 3 خرداد 1393 ساعت 11:30 http://zendegi-va-porharfi.persianblog.ir/

سلام خانومی... یعنی محو کامنت ماهی سیاه کوچولو شدم و اون کم شدن یه سرویس از خزانه خرم سلطان!
خوابتون هر چی بود که به تنهایی و حتی بدون تعبیر هم قشنگه... خواب چند وقت پیش منو که یادتونه!!!!

خدا قسمت نکنه! می دونی که منم تجربه اش را دارم!

بهنوش شنبه 3 خرداد 1393 ساعت 11:41

خب من اسم اینو نمی ذارم بازی، به نظرم یه سری کمبود های رابطه و همینطور مشکلات روانی مرد های این موقعیته که برای زن ها هم زیاد اتفاق میفته.

یعنی زن ها هم نگاه می کنند؟!

عطیه شنبه 3 خرداد 1393 ساعت 13:51 http://zendegi-va-porharfi.persianblog.ir/

لینک برای من باز نمیشه. ارور میده!

عکس سنگ یشمه! چیزی نیست!

admin شنبه 3 خرداد 1393 ساعت 13:59 http://aaddminn.blogfa.com

خیلی ها میگن خدا زیباس و زیبایی را دوست داره

بخاطر همین به زیبایی های اطراف نیگاه دقیق و کارشناسی میندازن

چه قدر هم مردان چشم زیبابین دارند! حالا من زن ها هم داشته باشیم از نظر شما مشکلی نیست؟!

admin شنبه 3 خرداد 1393 ساعت 14:01 http://aaddminn.blogfa.com

بند دوم نوشته تون من و یاد این جک انداخت

مردی به همسرش اس ام اس میده که من از پله های اداره سر خوردم و بعد از غلت خوردن از 30 تا پله بیهوش شدم. خانم احمدی من رو رسونده به بیمارستان
دنده ی چپم شکسته. گردنم هم درد میکنه
ام ار ای گرفتن مشکل خاصی نیست
رادیوگرافی هم گفته دستم از چند نقطه شکسته
خواستم خبر بدم از نگرانی در بیای

و اماجواب همسرش: خانم احمدی کیه ؟؟؟؟

شما هم به اون دوستت زیاد اشاره نکردی اما جواهرات رو با جزئیات کاملش حفظ کردی

آخه محور اصلی هم اون جواهرات بود. در ضمن این که برای مخاطب خاص پیوست مهم جزییات جواهره است و نه دوستم!

مهرپرور شنبه 3 خرداد 1393 ساعت 14:42 http://mehrparvar.blogfa.com

سلام
خانوم اردیبهشتی نمیدونیم چرا کامنتمون ارسال نشد. واسه همین به طور خلاصه هر چی یادمونه رو مینویسیم:
اول اینکه هر چه از دوست رسد نیکوست، حتی تو خواب...
دوم من از صبح وسط ضربدر نگاه این آقایون گیر کردم و نمیتونم نظر بدم. فکر میکنم خیلیها از درون گرفتار این وضعن و به روی خودشون نمیارن(اینها انسانهای شریفی هستند) اما گروه دیگه ای هم هستند که معتقدند هیچ لذتی بالاتر از دید زدن زن مردم نیست که اینها از نوع حیوانات انسان نما هستند

اگر این سرویس رو پیدا کردی عکسش رو بذار دیدنیه

ای بابا! بلاگ اسکای داره جای پای بلاگفا می گذاره تو دق مرگ کردن من!
والا هنوز هیچ کس راهنمایی نکرده ولی جوینده یابنده است!

سایه شنبه 3 خرداد 1393 ساعت 14:58

من درست متوجه منظورتون از این موقعیت نشدم . چی رو می خواستین بگین؟

فکر کنم گزینه های مهربانو مناسب باشند!!!

مهربانو شنبه 3 خرداد 1393 ساعت 15:08 http://baranbahari52.blogfa.com/

اردیبهشتی جان خیر باشه الهی
سنگ های طبیعی تو خواب تعبیر خوبی دارند زندگی و جاری بودن و روال درست کارها .. ولی شاید وقتش شده حال اون دوست قدیمی رو بپرسی البته اگه ممکن باشه
اون مورد اول به چی برمیگرده؟ تنوع طلبی مردان ؟ مرغ همسایه که غااازه؟؟ چی ؟؟

ممنون. با وایبر ازش خبر دارم!
حالا! open ending است داستانمون!

گلابتون بانو شنبه 3 خرداد 1393 ساعت 15:12 http://golabatoonbanoo.blogsky.com/

این سرویسی که تو گفتی منم دلم خواست!!!

مشخصاتش را مثل من یک جورایی غیرمستقیم به همسرت برسون!

کیمیا شنبه 3 خرداد 1393 ساعت 21:40

خانم اردیبهشتی من که هروقت با آقا بیرون می رفتم ایشون آزادانه نظراتشون رو در مورد دخترهایی که می دیدیم یا دوستان مشترک می گفتن و منم موافقت یا مخالفت خودم رو ابراز می داشتم، مثلا : "نگا کن دختره رو چه قدر زشته!" "واا! چه حرفا! لیاقت می خواد!" یا "فلانی خوب خیلی خوشگله" "به نظر من که اصلا".
به نظرتون من نرمالم یا دنبال دوا درمون باشم؟!

نوع نگاه خیلی مهمه! بعضی ها نگاه زیباپسند دارند ولی بعضی ها...

اگه آقاتون هم همین حق را برا شما قائلند به نظر من هر دو نرمالید!

نیره شنبه 3 خرداد 1393 ساعت 22:15

این لینکی که گذاشتید باز نمیشه
فکر کنم توی بازار تهران همه جور سنگ و جواهری پیدا میشه. سفارش هم میتونی بدی.

ممنون. باید یک سر بزنم

شیوا 1876 یکشنبه 4 خرداد 1393 ساعت 09:18

سلام
به نظر من این دو زن و شوهر قبل از ازدواجشون با هم دوست بودن و حالا با فرد دیگری ازدواج کردند که شوهر و زن فعلی خودشونه و وقتی از روبرو به هم رسیدن همدیگرو شناختن و باعث تعجبشون شده . همین.

یعنی احتمالش چه قدره که هر دو مرد با دوست دختر سابق اون یکی ازدواج کرده باشه؟!

مرضیه یکشنبه 4 خرداد 1393 ساعت 09:36 http://ghadaghan1.mihanblog.com/

سلام.
روم به دیفال از این موقعیت ذهنم رفت طرف 3Xضرب دری.استغفرالله.

چه سرویس نازی .منم دلم خواست .
انشالله بزودی پیداش میکنید.بپیدا کردین دو ست بخرین.

مرضیه؟! با یک نگاه ناقابل؟!

ممنون عزیزم. تازه من نتونستم به کمال توصیفش کنم!

نازنین یکشنبه 4 خرداد 1393 ساعت 11:12 http://mah-mehr.blogfa.com

صبح بخیر دوستم

وقتی بهم خیره می شن یعنی همدیگه رو می شناسن ؟
یا اینکه همینطوری از سر کنجکاوی همدیگه رو بر انداز می کنن ؟
من مدتی از محیط بیرون دور بودم . جمعه که بچه ها رو بردیم پارک متوجه شدم چقدر آدم ها همدیگه رو برانداز می کنن . مخصوصا توی مترو . جدا از زن و مرد بودن، همه همدیگه رو به دقت نگاه می کردن . خیلی جالبه ها . آدم نمی دونه این رفتار رو چطور تفسیر کنه . خوب یا بد بودنش رو نمی دونم اما فکر می کنم این قصه داره اتفاق میوفته و ما چیزی رو نمی تونیم تغییر بدیم . پس بهتره صبر کنیم ببینیم به کجا می رسه .

نمی دونم والا! نظر دیگران را می خواستم بدونم درباره این موقعیت!

maryam یکشنبه 4 خرداد 1393 ساعت 11:36

دوست عزیزم به نظرت پیرو نظریاتی که درباره خواب داری بهتر نیست علاوه بر یافتن سنگ یشم به دنبال پیدا کردن و رابطه دوباره با همون دوست قدیمی ات هم باشی؟ شاید جواهر اصلی در دل دوستی با او باشه ! چیه خوب ! دارم سعی میکنم تحلیل خواب یاد بگیرم دیگه

ببین تحلیلش با خودمه! این قسمتش که برای مخاطب بسیار خاص بود را تو وبم ذکر کردم!!!! قسمت تحلیلش به درد مخاطب مورد نظر نمی خورد!

برنا یکشنبه 4 خرداد 1393 ساعت 13:27 http://www.newday2014.blogfa.com

جناب آقای اردیبهشتی عزیز، همسر سرکار خانم اردیبهشتی عزیز
با سلام
احتراما به استحضار میرساند، یک ست زیور آلات با مشخصات درج شده در این پست (حدودا 85% تطابق)، در یکی از مراکز خرید معتبر موجود می باشد. ما فقط وظیفه داشتیم اطلاع رسانی نماییم. بقیه اش با خودتان.
با تقدیم احترام
یکی از دوستان و خوانندگان خانم اردیبهشتی عزیز

دست شما درد نکنه! یعنی آخر کمک رسانی بود! ولی فکر کنم با این آدرسی که دادید بیشتر به آقای اردیبهشتی کمک کردید تا من!

ماهی سیاه کوچولو یکشنبه 4 خرداد 1393 ساعت 15:00

خانوم اردیبهشتی لطفن نخوانن
اقای اردیبهشتی الان وقتشه که شما هم یه خواب ببینین
مثلن خواب ببینین سرویس مورد نظر رو خریدین و تو خواب بهشون هدیه کردین...
نکته پست همین بود... چگونه زیرک باشیم...
حالا خانوم اردیبهشتی بخانن
فکر کنم الان یه فمینیست کتک لازمم...
قسمت اول پست رو خوب نخونده بودم... خب میدونین گاهی مثلن نگاه میکنیم مثلن ببینیم دوستانمون سلیقه شون چطوریه ... مثلن من دوس پسر دوستانم رو نگاه میکنم خب ریخت نحس دوستمو همیشه دیدم دیگه... تازه نظر هم میدیم...

تو که فمینیست نیستی ولی کتک لازمی! راه حل نشون شوهر من میدی؟!

مگه من گفتم دو تا زوج ها آشنا بودند؟!

maryam یکشنبه 4 خرداد 1393 ساعت 15:12

بله البته از اون نظر که حق با شماست!
اما بد نیست خدمت شما یادآوری کنم بعضی از این مخاطبان خاص برای دریافت پیام هائی چنین هزینه بر! ممکنه نیاز به فشارهای بیشتری داشته باشند!!

ما اهل فشار نیستیم! ما راه های مسالمت آمیز دیگه ای داریم!

صنم یکشنبه 4 خرداد 1393 ساعت 15:36 http://daftaresanam.persianblog.ir/

من بی اختیار!! فکر کردم این دوتا آقا همدیگه رو میشناختن از قبل و.....

اون وقت به جای نگاه کردن به هم به زن های همدیگه نگاه کردند؟!

صنم یکشنبه 4 خرداد 1393 ساعت 15:41 http://daftaresanam.persianblog.ir/

نه تخیل من! میگه اول از دور همدیگه رو دیدن و شناختن بدون چشم در چشم شدن!! و بعد سعی کردن همراه اون یکی رو دید بزنن و.....
یعنی واقع بینیم تو حلقم! همه اش شد تخیل!!

حالا پس چرا سلام و علیک نکردند؟!

ماهی سیاه کوچولو یکشنبه 4 خرداد 1393 ساعت 16:31

فمینیست خوب نیست یعنی؟
اگه شما فمینیست نباشین منم نمیشم
ولی اونروز گفتین خوبه ک
خب درباره اون زوج ها
فکر کنم نمیدونم چرا شاید مرض دارن

بستگی به تعریفش داره! تعریف من از فمینیست برای خودم خوبه! دختر تو خودت باید خط مشی خودت را پیدا کنی نه این که کسی بهت بگه! الان یک عمره همه دارند به من میگند فمینیست نباش! مگه من عوض شدم؟!؟!؟!
والا من گفتم با این پیشنهادی که به آقای اردیبهشتی دادی بعید به نظر می رسه فمینیست باشی!

صفا یکشنبه 4 خرداد 1393 ساعت 21:54 http://sa4150.blogfa.com

خوب دیگه از نگاه این مردها زنها هم مایملک اونها هستن و وسیله ای برای خوشگذرونی با نگاهشون مقایسه میکنن ...
و این برمیگرده به تربیتشون یادمون باشه مردها و رنهای آینده رو ما تربیست میکنیم ...

اما در مورد سنگ من هم عاشق سنگم قبلا مغازه ای تو سعدی شمالی بود که انواع و اقسام سنگها رو داشت نمیدونم هنوزم هست یا نه ...

ممنون. من عاشق سبک خاصی از زیورآلات هستم

برای تو دوشنبه 5 خرداد 1393 ساعت 01:21 http://www.dearlover.blogfa.com

سلام
عجب خوابی بوده واقعا آممرژی میده این خواب ها امیدوارم که بتونی یک همچین چیزی پیدا کنی

خیلی! من هم امیدوارم

برنا دوشنبه 5 خرداد 1393 ساعت 13:57 http://www.silentcompanion.blogfa.com

خانم اردیبهشتی عزیز
اگه من آدرس آن مرکز خریدو اینجا میگفتم، ممکن بود برخی از خوانندگان شما زودتر برن بخرنش...اونوقت آقای اردیبهشتی دیگه نمیتونستند سورپرایزتون کنن...
اگه دوست داشتند میتونند از من بپرسند، یا آدرسی ایمیلی چیزی به من بدهند تا آدرس دقیقو خدمتشون عرض کنم.
.............................................
در مورد اون دوتا آقا راستش شرایطشون چندان معلوم نیست که بشه به راحتی اظهار نظر کرد، به نظر من این موارد به خیلی چیزیها از جمله شرایط خانواده، شرایط محیط اجتماعی، نوع ارتباط بین اون دو نفر و از همه مهمتر وضعیت سلامت روان آنها و ... بستگی داره

آهان! براشون پیام خصوصی بگذارید! قول می دهم من نخونم!

مینو دوشنبه 5 خرداد 1393 ساعت 23:45 http://milad321.blogfa.com

سلام
شنیدم یشم سنگ خوش یمنی هست۰منم خیلی وقته دلم گوشواره و آویز یشم میخواد۰!!

آفرودیت سه‌شنبه 6 خرداد 1393 ساعت 05:12

خانم اردیبهشتی عزیز اول دومی روبگم: یه مغازه هست تو مرکز خرید آسمان تو میدان ونک خیابان ونک، تو طبقه زیرین، کلا سنگ و زیورآلات سنگی داره اگه تونستین به اونجا هم سر بزنین،حالا موضوع اول: الان مردم خیلی دقیق همدیگر رو برنداز میکنن من نمی دونم چرا، اگه از این حالت عام بگذریم به نظر من میتونه دلیلش این باشه که هر کدوم میخوان مقایسه ای با همسر خودشون ولو در یک نظر ولو ظاهری داشته باشن،شاید از دور که هم رو دیدن(آقایون رو میگم)احساس همسان بودن کردن پس در مقام مقایسه همسراشون برامدن

ممنون عزیزم

کیمیا جمعه 9 خرداد 1393 ساعت 12:12

بله بله این بحث ها رو در مورد آقایون هم داشتیم. گرچه فکر می کنم اوشون بیشتر از من پتانسیل حسادت داشتند ولی خوب بروز که نمی دادند...
کم کم دارم فکر می کنم ک به هم زدن با آقای مربوطه شاید کار خیلی خوبی هم نبوده!!

کیمیا جون من دقیق متوجه قسمت دوم کامنتت نشدم!

آنا آریان جمعه 9 خرداد 1393 ساعت 22:56 http://anaarian.blogfa.com

مرغ همسایه غازه!

milad پنج‌شنبه 15 خرداد 1393 ساعت 11:46 http://miladhasheminejad.blogsky.com

با سلام
اندر حکایت بخش اول با احترام به نظر همه
همیشه این اشکال نداره هرچند شاید خودمم اینو نپسندم
یکی از چیزایی که تو روابط اجتماعی اجنبیا نظر مارو جلب میکنه اینه که چرا خانم میزبان با آقای میهمان روبوسی میکنه ولی آقایون با هم دست میدن، شاید شاید و شاید علت این عمل استعماری اینه که اونا انسان و جاذبه هاییکه داره رو بیشتر درک کردن و قبولش کردن
البته من تایید نمیکنما

نمی دونم! شاید! شاید!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد