عمل زیبایی و روانشناسی!!!!

سلام

چند روز پیش در جمعی از دوستان روانشناس بودم. از هر دری سخن گفتیم. شوخی و جوک و ... بعد وسطش بحث جدی داشتیم. عکس های تو گوشی هم دیدیم و درباره اش نظر دادیم. تا این که یکی از بچه ها عکس یک خانم را نشون داد که هیکل زیبا و به نظر من زیاد از حد فانتزی و مصنوعی داشت.

این عکس بهانه ای شد تا دوستان درباره هیکل و ظاهرشون حرف بزنند. از انواع و اقسام رژیم ها و نتایجش بگیر تا ورزش ها و ماساژهای مختلف و بعد هم عمل های زیبایی جورواجور!!!!

اولش فکر کردم شوخیه ولی بعد دیدم نه بحث زیاد از حد جدی شد! حرف از دکترهای مختلف زیبایی و مدل های مختلف جراحی و برداشتن چربی از یک قسمت و تزریق به یک قسمت دیگه و ... شد!

برام هم عجیب بود و هم جالب بود که دو نفر از دوستانی که بیشتر از همه مشتاق چنین اعمالی بودند و با جدیت دنبال دکتر خوب می گشتند از زیباترین و خوش هیکل ترین بچه های گروه بودند که من به شخصه نمی تونم عیبی روشون بگذارم.

برام عجیب بود که چرا این قدر به هیکلشون اهمیت می دهند. خوب من به شخصه خوشم میاد کسی نسبت به ظاهر و هیکل و تناسب اندامش توجه داشته باشه ولی وقتی از حد نرمال بگذره و به وسواس برسه برای من قابل توجیه نیست.

چیزی که برام عجیب تر بود این بود که این دوستان قرار بود در آینده روانشناس بشند و مراجع ببینند.

این ها کسانی هستند که قراره به دیگران کمک کنند که روی عزت نفسشون کار کنند. به دیگران یاد بدهند از داشته هاشون لذت ببرند. خودشون را دوست داشته باشند و از چیزی که هستند و دارند راضی باشند و بهش افتخار کنند. کمک کنند که مراجعشون نکات مثبت زندگی و خودشون را ببینند و بهش احترام بگذارند. نقاط ضعفشون را بپذیرند و خودشون را همون طوری که هستند قبول داشته باشند.

این ها کسانی هستند که قراره در راه رسیدن به تعالی و زندگی بهتر به دیگران کمک کنند. یاد بدهند که اصل زندگی چیزی فراتر از ظاهریه که روزی خواهی نخواهی دست قهار زمان اون را به یغما می بره. یاد بدهند که به باطن و معنویات بیشتر از ظاهر و مادیات توجه کنند. اصل و هدف زندگی را کشف کنند و ازش بهره ببرند.

برام سئواله کسی که خودش حس خوبی نسبت به ظاهرش نداره و همه هویت زنانه اش، استعدادهای خارق العاده و توانمندی هایش را در ظاهر و هیکلش می بینه چه طور می تونه حقیقتا به دیگران یاد بده که از زندگی همون جوری که هست، لذت ببرند و مثبت اندیش باشند؟! چه طور می تونند به زنان دیگه یاد بدهند که به خودشون و شخصیتشون و جایگاهشون احترام بگذارند وقتی باور دارند مهم ترین راهی که در ذهن مردانشون می تونند دوست داشتنی باشند اینه که هیکلی فانتزی تر داشته باشند؟!

 

کاش توی دانشگاه های ما به جای یاد دادن پوسته نظریات و امتحان از یک سری حفظیات، بهمون یاد می دادند اول چگونه خودمون را دوست بداریم و چه طور بتونیم به صورت عملی این نظریات را در زندگی پیاده کنیم.

راستش را بخواهید وقتی خوب نگاه می کنم خیلی از روانشناس ها و حتی اساتید این رشته اگرچه از نظر علم و دانش این رشته بسیار توانمندند ولی در عمل و در زندگیشون بسیار کم از این دانسته ها استفاده می کنند.

 

پیوست 1: این آهنگ را دیروز شنیدم ولی ازش خوشم اومد. تمش غمگینه ولی ازش خوشم اومد.

پیوست 2: پست قبلی زنانه است. دوستان خانمی که وبلاگ دارند می تونند بگند تا بهشون رمز بدهم. 

نظرات 57 + ارسال نظر
هدا شنبه 21 تیر 1393 ساعت 09:38 http://sia-sefid-khakestari.blogfa.com/

سلام، من مدتیه وبلاگتون رو دنبال میکنم و لذت میبرم ولی همیشه خاموشم ، اگه صلاح دونستید به منم رمز بدید لطفا

چه خوب میشه که همیشه روشن باشی عزیزم

ستاره شنبه 21 تیر 1393 ساعت 10:20 http://alldays.persianblog.ir

برای من هم قابل قبول نیست. به نظرم اینجور خانمها بر خلاف ظاهرشون از درون خیلی حس کمبود و عدم اعتماد به نفس دارند و اینجوری میخوان جبران کنن....
در ضمن اگه دوست داشتی رمز پست قبل رو برام بذار

دقیقا!

صنم شنبه 21 تیر 1393 ساعت 10:41 http://daftaresanam.persianblog.ir/

سلام
چی میشه گفت . . .
به نظرم خودزنی(از نظر شغلی تحصیلی) کردی با این پست

چرا؟! صنم جان تو که من را می شناسی؟! من آزاده تر از این حرف ها هستم که روی چیزی یا کسی تعصب داشته باشم! به همه چیز چوب می زنم حتی خودم!

آقای اردیبهشتی شنبه 21 تیر 1393 ساعت 11:02

سلام
متن جالبی نوشتی. از خواندنش لذت بردم.

ممنون عزیزم

ماهی سیاه کوچولو شنبه 21 تیر 1393 ساعت 11:40

خب یعنی به هیکل اهمیت ندیم؟پس به کی فخر بفروشیم؟
من 170 تا قدمه و 52 وزنم
اینو گفتم ...
خانوم اردیبهشتی حالا شما چرا گیر میدین؟خب چرا نون دکترای لاغری... گیاهان لاغری... دمنوشهای لاغری...تی بگ لاغری...ورزشهای لاغری...فیتنس و ایروبیک مخصوص لاغری...کفش تن تاک لاغری...گن های لاغری...چسب های لاغری...تبلیغات ایا شما لاغر نیستین؟احساس بدبختی میکنین؟
لاغر نباشین واه واه لاغری...سایتهای لاغری...دعاهای لاغری و همه و همه چیزای مخصوص لاغری را آجر میکنین؟
میدونین با این پست چند تا شغل رو نابود کردین؟

شما با هیکل طبیعی و خدادادیت فخر بفروش! خیلی هم خوب!
ولی رسالت من یکی اینه که کاسبی این مشاغل کاذب و مضر را کساد کنم! ببینم میشه؟!

عاصی شنبه 21 تیر 1393 ساعت 12:24 http://asysepid.blogsky.com

آدم لجش میگیره از این کپی کاری! زنها دارن شبیه هم میشن! ساکشن و کرایولیپولیز و انواع و اقسام پروتز خیلی باب و مرسوم شده... تزریق چربی و ژل و اینا که اصن جزو اعمال زیبایی محسوب نمیشه و دیگه داره توی آرایشگاه ها به راحتی کوپ و پیتاژ انجام میشه!!

پسرا همه آمپول زده و هورمونی و هیکلی و زنها با سینه های برجسته و کمر های باریک و بینی های سر بالا و گونه های قلمبه!!

باز من خانم هایی که بعد از زایمان هیکلشون از تناسب خارج میشه ( که اونم تقصیر خودشونه که هم خیلی بد و زیاد و بدون برنامه میخورن هم ورزش نمیکنن هم اکثرشون مد شده میگن میخوایم سینه هامون زشت نشه به بچه شون حتی شیر هم نمیدن! و طبیعتا چاق و بد شکل میشن!) کمی حق میدم سراغ عمل های زیبایی برن اما دختر های جوون و بعضا نوجوون چی؟! دختری که زیر 18 سال لب تزریق کرده رو کجای دلم بزارم؟!
حالا دیگه بخوان روانشناس و مشاور بشن که بدتر...

والا عزیزم اون خانم ها هر دو بچه دارند ولی باز من مجوزی موجه برای چنین عمل هایی نمی دونم! مخصوصا با این عوارض وحشتناک!
ولی دختر زیر 18 ساله ای که سراغ این کارها میره مامان و باباش باید ببرندش پیش روانشناس و روانپزشک مجرب تا جراح پلاستیک! و روی روابطشون هم تجدید نظر کنند.

یاسمین شنبه 21 تیر 1393 ساعت 12:27

واقعا همینطوره.
دوستی دارم که میگه من بدون آ ایش حتی تو حیاطمونم نمیرم!!!!
خب آخه کمبود اعتمادبه نفس تا این حد؟؟؟

بی ربط شنبه 21 تیر 1393 ساعت 12:42 http://idleuser.blogfa.com/

این موضوع تقریبن در مورد تمام دوره های آموزش در ایران صادقه یعنی فقط بحث های نظری آموزش داده می شه بدون توجه به این که طرف چقدر فهم درستی از موضوع پیدا کرده.

خوب تو بعضی رشته ها متاسفانه نمودش بیشتره و ضرورت یادگیری عمیق هم بیشتر

milad شنبه 21 تیر 1393 ساعت 13:00 http://salibhayekohne.blogsky.com

واقعاً یکی از چیزایی که واسه من حل نشده جراحی زیباییه!
تا چند وقت پیش فک میکردم حتما باید موضوع حاد باشه تا...
تا اینکه تو سفر هفته پیش تو یه تولد یکی از خانمهای همکلاسی سابق که بینیش عمل کرده بود هم حضور داشت.با اینکه ایشون هم در سربالا کردن و فانتزی کردن چهره زیاده روی کرده بود ولی به نظرم چهره اش بهتر شده بود!
حالا مشخصاً نظر خاصی ندارم، البته اونایی که صورت و بدن بی مشکل و گاهاً زیباشون دستکاری میکنن که حسابشون سواست!

من با ذات عمل زیبایی مخالف نیستم. گاهی حتی ضرورت هم داره. مثلا یکی از فامیل های ما دختر بسیار زیبایی بود که بینی زشت و بزرگی داشت. خوب عمل کرد و خیلی قیافه زیبایی پیدا کرد.
ولی به نظرم وقتی کسی زیبایی طبیعی و معقولی داره دست زدن به این زیبایی طبیعی و مصنوعی کردن و عمل کردن که مسلما عوارض هم داره حماقت محضه!

غزل شنبه 21 تیر 1393 ساعت 13:06 http://ghazalidea.blogfa.com/

متاسفانه باید بگم که مردان سرزمین ما هم خیلی در به وجود اومدن این حس در خانمها بی نقش نیستند...
قبول دارم که مرد ها برای انتخاب شریک و کسی که از ته قلب دوستش دارند فقط به زیبایی ظاهر اهمیت نمی دهند ولی در زندگی مجردیشون تا بخوای این نکته به چشم میخوره.
تعداد اندکی هستند که این ویژگی رو دارا نیستند...
البته من با گفته هاتون موافقم ولی متاسفانه........

خوب وقتی نظر مردها برای ما مهم تر از نظر خودمون میشه و پاسخگوی خواسته بی حد و حصرشون میشیم این میشه که تن به تیغ جراحی میدیم برای این که مورد پسند آقایون باشیم!

مرضیه شنبه 21 تیر 1393 ساعت 14:01 http://ghadaghan1.mihanblog.com/

.
مثلم من یه دختری رو میشناختم که مادرزادی بینیش خیلی خاص بود و واقعن نیازبه عمل داشت .والبته عمل هم کرد و خیلی بهتر شد.

من خودم به این نتیجه رسیدم که هر چقدربیشتر به ظاهرم توجه کنم یعنی در باطن و معنویات خیلی کم دارم و چیزی برای گفتن و بروز ندارم و شاید اینجوری با رسیدن به ظاهرم میخوام خالی بودن باطنم رو مخفی کنم.
و متاسفانه اینروزا خیلی حس میکنم نیاز دارم به ظاهرم برسم .

نتیجه خوبی گرفتی!
خوب حالا که می دونی چرا این حس را داری یک سفر درونی را آغاز کن.

مرضیه شنبه 21 تیر 1393 ساعت 14:10 http://ghadaghan1.mihanblog.com/

ولی من اگه بدون خطر امنکانش بودمن قدم رو 20سانت بلند تر کنم حتمن اینکار رو میکردم شک نکنید.

به نظر بعید به نظر می رسه بدون خطر باشه

omid1977 شنبه 21 تیر 1393 ساعت 14:20 http://omidkhan1977.blogfa.com/

سلام
من فقط میخوام از متن زیبای شما گرته برداری کنم که
"چیزی که برام عجیب تر بود این بود که این دوستان قرار بود در آینده روانشناس بشند و مراجع ببینند."
و
صد البته دو پاراف اخر و نتیجه گیریتون هم عالی بود که فرمودید
"کاش توی دانشگاه های ما ...."


من دیگه هیچ حرفی ندارم

عاصی شنبه 21 تیر 1393 ساعت 14:32 http://asysepid.blogsky.com

خودتون بهتر میدونید ذات انسان زیبایی طلبه. و البته کمال طلب... وقتی یه خانوم میبینه که بخاطر مادر شدن (البته با توجه به اون مواردی که گفتم که تقصیر خودشه و میتونه که نره زیر تیغ) حسابی هیکلش به هم ریخته و داغون شده و لباسهای قبلیش اندازه ش نیست و انقدر هم فرهنگ نداره که با رژیم غذایی درست و ورزش مناسب میتونه به وضعیت قبلش نزدیک شه خب میره جراحی میکنه...

اینکه گفتی اون دختره رو ببرن پیش روانپزشک: خب اگه روانپزشکه از تیپ همینایی باشه که شما گفتی که فاتحه ی بچه خونده س!!

و اینکه تربیت بچه اگه درست باشه خب انقدر تحت تاثیر ماهواره و شبکه های اجتماعی قرار نمیگیره که بره لب تزریق کنه توی سن دبیرستان
پس ما باید رو خودمون کار کنیم که بتونیم بچه های خوبی بار بیاریم

من با ذات زیبایی طلب انسان کاری ندارم مشکل توی هر چیزی وقتی پیش میاد که حالت افراط و تفریط پیدا کنه! یااصلا به ظاهرش اهمیت نده یا همه زندگیش بشه ظاهر!

عزیزم گفتم مجرب! یا به قول استادمون متخصص متعهد!

باز هم گفتم که روی روابطشون تجدید نظر و کار کنند که منظورم همون روابط والدین و فرزنده! وقتی والدین اعتماد به نفس کودک را با دادن عشق بدون شرط بالا ببرند دیگه این قدر برای مورد توجه بودن دست به این کارهای ظاهری و پوچ نمی زنه.

الهام شنبه 21 تیر 1393 ساعت 15:14 http://elhamslim53.blogfa.com/

سلام دوست عزیز تازه با وبلاگتون اشنا شدم و با اجازه لینکتون کردم اگه ممکنه منم رمزو داشته باشم

انوشا شنبه 21 تیر 1393 ساعت 16:49

سلام. نماز و روزه هاتون قبل باشه. متاسفانه اینجور عملا زیاد شده. از هر قشری و جنسی دنبال عمل زیبایی هستند. بطوریکه هر کسی توان مالی رو داشته باشه به احتمال زیاد سراغ یکی از این عمل های زیبایی میره.
البته ناگفته نماند برای بعضی ها این گونه جراحی ها ضروری است ولی مشکل سر کمبود اعتماد به نفس و افراطی عمل کردن در این زمینه هاست.
برای مطالعه پست قبلی امکان داره رمزشو داشته باشم؟

من هم با اون قسمت ضروریش مشکل ندارم با همون قسمت غیرضروری و افراطیش کار دارم.

emasis شنبه 21 تیر 1393 ساعت 18:10

اینکه خیلی واضحه ، روانشناسا هم مثل بقیه دل دارن و برای اعتماد به نفس داشتن فک میکنن اینا لازمه ":)

بقیه هم همینن ، یکی مثلا" فک میکنه اگه فلان مدل باشه بهتره و اینطوری لول اعتماد به نفس بالا میره

+کلا" به قول آقای اردیبهشتی نباید زیاد سخت گرفت!

روانشناس ها دل که دارند! توش شکی نیست ولی حداقل روانشناس ها باید بدونند که این چیزها حقیقتا اعتماد به نفس را بالا نمی بره! چیزی که در درون انسانه باعث بالا رفتن اعتماد به نفس میشه نه ظواهر! وقتی درون درست نباشه هر چی به ظاهر می رسه باز حس می کنه یک چیزی کمه!!!

خدا را شکر که من جزو این بقیه نیستم!

پرنده ی سیاه شنبه 21 تیر 1393 ساعت 18:43 http://divaanehvar.blogfa.com

اصلا انگار دارن کپی پیست می شن ملت.یاد یه تله تئاتر افتادم مال زمان بچگیم که توش یه دختر که با بقیه متفاوت بود مجبور شد از پیاله ای که همه ازش خورده بودن بخوره تا شکل اونا بشه موقع سر کشیدنش یه ترس تو چشاش بود و یه جمله هم آخرش گفت تو این مایه ها که خوشا همرنگی با جماعت....چقدر دلم میخواست ازش نخوره


یکی از بدترین ضرب المثل های ما این همرنگ جماعت شدنه!

من زمانی که مجرد بودم چند بار مادرم پیشنهاد داد که بینیم را عمل کنم. بهش گفتم بی خیال! یک زمانی می رسه که بینی بزرگ من مد میشه از بس همه بینیشون را کوچولو می کنند!

بولوت شنبه 21 تیر 1393 ساعت 19:02 http://maryamak.blogfa.com/

خب منم لاغر بودن رو دوست دارم. حس خوبی دارم نسبت بهش.
ولی هرگز حاضر نمیشم به خاطر رسیدن به وزن ایده آلم از این کار را بکنم.

لاغر بودن هم مثل چاق بودن خوب و پسندیده نیست و یک معضله! چیزی که زیباست، تناسب اندامه که فکر کنم با ورزش های مناسب بیشتر حاصل بشه.

لبخند شنبه 21 تیر 1393 ساعت 20:36 http://ye-asheghaneye-aram.persianblog.ir

خانوم اردیبهشتی عزیز واقعا این موضوعی که مطرح کردی اسفناکه. دفعه آخری که ایران بودم رقابتی دیدم توی عمل زیبایی بین خانوم ها که اصلا قابل وصف نبود. جالب اینجاست که وقتی شروع میشه دیگه تمومی نداره. اول با بوتاکس شروع میشه بعد دماغ عمل کردن، بعدش تراشیدن چربی های اضافی شکم، بعدش عمل کردن سینه. بعدش اصلاح افتادگی پلک و.... واقعا گاهی اوقات که به دور و برم نگاه میکنم حس میکنم از عصر دایناسورها اومدم. علی الخصوص وقتی میام ایران


من اعمال زیبایی را کلا نفی نمی کنم ولی با توجه به این که این اعمال عوارض داره باید دید که منافع این اعمال به ضررهاش می چربه یا نه؟!
وقتی یکی یک زیبایی متناسب و معقول و طبیعی داره چرا باید تن به این ضررها بده؟!

نیاز شنبه 21 تیر 1393 ساعت 22:43

سلام خانوم اردیبهشتی جان!
نیاز هستم، می تونم رمز داشته باشم؟

نیاز خودمون هستی عزیزم؟!

اینایی که عمل کردن... بعدش ازدواج میکنن با همسران عملی... و نتیجه بچه زشت میشه و دیگه ابروشون میره
مثلن یه دونه خبر بود یه مرده کره یی بوده...کشور کره منظورمه نه کره صبحانه:)))
بعدش با یه خانومه ازدواج میکنه عکسشم بود خانومه یه ذره خوشگل بود بعدش مرده هم قیافه ش شبیه بقیه پول خیارشور بود...
بعدش بچه بدنیا اومده بود تو اولی گفته بود بی خیال و اینا...بعدش تو دومی بازم بچه زشت شده بود
رفته بود از خانومش شکایت کرده بود...بعدش گفته بود اینا چیه؟چرا شبیه ما نیستن؟بعدش رفته بودن آزمایش... مثه سریال چنار که باباش عموش بود خودشم پسرعموی خودش بود...
دیگه فهمیده بودن که یه عالمه جراحی کرده ...بعدش م طلاق...
راجع به روانشناسا خب همه که روانشناس درجه یک نمیشن که
مثلن اینطور روانشناسا که شما گفتین خب میرن تو تمرینات تیم ملی به روان اعضای تیم ملی روان میدن و تیم هم میبازه ...
یا مثلن مربی مهد کودک میشن که بچه ها رو کتک میزنه
خب اصلن میدونین چیه
اصلن تا اونا روانشناس بشن دیگه روانی باقی نمونده تا شناسایی بشه
اصلن شاید جنگ شد شاید داعش حمله کرد شاید زلزله اومد
تازه برنامه جربزه هم هست من و تو نشون میده شاید اونجا استخدام شدن
کلن روانشناسا بهتره
خوش بین باشن
خوش بین و خوشگل باشن
خوش بین و خوش تیپ باشن
خوش بین و لاغر باشن
لاغر باشن
لاغر باشن
اصلن خوب شد من در آینده مهندس میشم

عکسش برای من هم اومده! ولی نوشته بود چینی نه کره ای! کشور چین ها نه ظرف چینی!

گفتم که! لاغری هم مثل چاقی معضل و نامناسبه! تناسب اندام خوبه!

ژامـک یکشنبه 22 تیر 1393 ساعت 00:51 http://28tir.blogfa.com

سلام ، ممنون میشم به من هم رمز رو بدید

ببخشید من از اسم و وبلاگ شما دقیقا متوجه جنسیت شما نشدم. مخصوصا که عکس یک مرد هم تو پروفایلتون هست.

مرضیه یکشنبه 22 تیر 1393 ساعت 00:56 http://ghadaghan1.mihanblog.com/

ای وای کامنتم چرا نصف اولش نیست؟؟
با این کامنت نوشتنم .والا.

شاپرک یکشنبه 22 تیر 1393 ساعت 07:05

سلام نمی دونم من رو هنوز هاطرتون هست یا نه اولین جلسه لولین گروع درمانی رو که گذاشتید اومدم بعدش دبگه قسمت نشد بیام اون موقع خیلی در گیر ذهنی بودم قرار بود بیام استرالیا یه ساله اینجام
دنبال یکی از پستاتون میگردم که در مورد سطوح رابطه دوستی نوشته بودین که لول بتدی داره رابطه ها به تدریج به سطح بالاتری از رابطه میرسند پیداش نمیکنم تاریخش رو حدودی یادتون هست؟ ممنون میشم بگید مرسی
راستی اگه صلاح می دونستید رمز پستهای زنانه رو به منم بدین ممنون میشم
موفق باشید

سلام عزیزم. بله شما را یادمه.
راز آقای الف بود:
http://mayfamily.blogfa.com/post-163.aspx

شاپرک یکشنبه 22 تیر 1393 ساعت 07:07

ببخشید انقدر غلط املایی داشتم با موبایل کامنت گذاشتن سخته

خواهش عزیزم. مسئله ای نیست! هر چه از دوست رسد نیکوست!

برنا یکشنبه 22 تیر 1393 ساعت 08:31 http://www.newday2014.blogfa.com

خب راس میگین دیگه....یعنی که چی همه عین هم شدند...تازه خیلیا فکر میکنند که زیبا شدند اما در واقع زشت تر شده اند....(خدا به دور....)
کلا افراط و تفریط در هر کاری پسندیده نیست.
ترجیح میدهم مانند آقا یا خانم لبخند در عصر دایناسورها زندگی کنم و یک دایناسور خوشکل و خوش هیکل و مامانی پیدا کنم تا یه جاندار عجیب الخلقه که برای فهمیدن طرز کارش باید بک راهنمای 10000 صفحه ای بخونی! حالا یکم دماغش بزرگ بود هم اشکالی نداره، یکم تپل بود هم اشکالی نداره....دایناسوره دیگه....
راستی شما دایناسور سراغ ندارید؟


عجبا! از دست شما مردها! چنین حرف هایی می زنید "دایناسور خوشکل و خوش هیکل و مامانی پیدا کنم" بعد تازه می نالید چرا زن ها عمل جراحی می کنند؟! حضرت یوسف ثانی هستید که دنبال مریم ثالث می گردید؟!

به قول افلاطون ما متاسفانه حتی بچه هامون رو می سپاریم به دست کسانی که تربیت شده نیستند...یعنی پدر و مادرهامون تربیت شده نیستند. ..وای به دکترها و مشاورهامون!!!

به قول لوییز هی هم ما قربانیان قربانیانیم! یک جا باید این چرخه را قطع کنیم. با اگاهی و مهارت

گلدونه یکشنبه 22 تیر 1393 ساعت 09:55

خیلی لایک

باران یکشنبه 22 تیر 1393 ساعت 11:59

مرسی، همه چی رو خودتون خوب و درست توضیح دادید.

بله دانشگاه های ما خیلی بیش از حد به تئوری می پردازن و تقریبا در همه زمینه ها دانشجوی فارغ التحصیلی که بخواد وارد کار بشه دوباره خودش باید دوره های عملی و کاربردی رو بگذرونه متاسفانه

متاسفانه

برنا یکشنبه 22 تیر 1393 ساعت 12:21 http://www.newday2014.blogfa.com

ای بابا....خانم اردیبهشتی عزیز
دیگه این حرفها از ما گذشته...اگه چیزی میگیم مزاح میکنیم.
شعله عشق، برافروختنش دست من و شما نیست. این ظاهر بینی ها هم چیزی جز هوا و هوس نیست.
شما خودتون روانشناس هستین خیلی بهتر از من میدونین که این مسایل تابع خیلی مسایل فرهنگی و اجتماعیه...
اما، اگر نگاهی را دلنشین یافتید، اگر دیدید دوست دارید 50 سال دیگه هم همین آدمو ببینید، دیگه شکل دماغ و رنگ پوست مهم نیست.

من هم داشتم باهاتون مزاح می کردم!

مهرپرور یکشنبه 22 تیر 1393 ساعت 12:37 http://mehrparvar.blogfa.com

سلام
اردیبهشتی جان متاسفانه همین روانشناسهای مشکل دار مردم رو به روانشناسها بدبین کردن که دور از جون تو و بقیه متخصصان متعهد بگن اینا خودشون دیوونن!!!!
ایکاش حداقل یک مرجعی بود که اول سلامت روان خود روانشناسا رو تایید میکرد بعد بهشون مدرک یا پروانه کار میداد. چون شغلهایی که با روح و جان آدمها سروکار دارند خیلی حساس ترند.

امیدوارم پیش بینیت درست در بیاد

بله! حق دارید! همین دیروز با یکی از دوستان درباره روانشناس هایی که رفته بود و توصیه هاشون صحبت می کردم! یعنی حرررررررررص خوردم ها!

admin یکشنبه 22 تیر 1393 ساعت 12:44 http://aaddminn.blogfa.com

خانم اردی بهشتی

کلا جنس لطیف زن اونقدر پیچیده هست که خود بانوان هم نتونستن خوب بشناسن همدیگه رو

البته! صحیح می فرمایید!
اگرچه من با اون قسمت جنس "لطیف" یک کم مشکل دارم!

عروسک رویاهای خود را در آغوش بگیرید
برای دیدن ِ کوچولوهای ِ رنگی رنگی به وبلاگ ِ ما سر بزنید

یلدا یکشنبه 22 تیر 1393 ساعت 13:57 http://apartyadance.blogfa.com

سلام.میشه ازتون بخوام رمز رو بهم بدین؟

با این مسئله مخالفم که فرد حتما باید واجد یک ویژگی باشه که بتونه اون رو آموزش بده.مثلا من خودم اعتماد به نفس ندارم به هزارویک دلیل.ولی میدونم چطور میشه اعتماد به نفس داد به بقیه.الان مشکل کار من چیه؟شاید راهکارم روی خودم جواب نداده باشه اما دلیل نمیشه لزوما روی بقیه هم جواب نده
این رو قبول دارم اگر که این روانشناس بخواد عقاید شخصیش رو به مریضهاش منتقل کنه اشتباهه.ولی این باعث نمیشه که اون شخص لزوما روانشناس خوبی نشه.

بله تا حدی موافقم با این حرفتون! همون طور که ویرجینیا ساتیر، یکی از زوج درمانگرها معروف خودش چندبار ازدواج کرده! این که توی یک علم و باوری داشته باشی ولی به خاطر شرایط و مشکلات نتونی بهش عمل کنی خیلی فرق داره تا این که باورت این نباشه و بخواهی به دیگران این حرف را بزنی. شما اگه می دونی چه طور اعتماد به نفس را زیاد کنی باور داری را که راهش اینه ولی به همون هزار و یک دلیل نمی تونی تو خودت اجرا کنی ولی شاید اگه باورت را به کس دیگه ای بگی اون بتونه چون تواناییش را داره ولی وقتی کسی باور اشتباهی داره چه طور باور درست را منتقل کنه؟!

ماهی سیاه کوچولو یکشنبه 22 تیر 1393 ساعت 14:28 http://1nicegirl8.blogsky.com

منم یه پست رمزی دارم اینجا
http://1nicegirl8.blogsky.com/1393/04/18/post-683/%D8%B2%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D8%A7%D8%B2%D8%AA-%D8%A8%DB%8C%D8%B2%D8%A7%D8%B1%D9%85-%D9%BE%D8%B3%D8%AA-%D8%B2%D9%86%D8%A7%D9%86%D9%87
با عنوان زندگی ازت بیزارم
اصلن چرا ادم باید از زندگی بیزار باشه؟
چرا زنانا همش باید تو استرس باشن؟
چرا زنان و دختران به خوشگلی فکر کردن
چرا مردان همش دوست دارن خوشگل ببینن در صورتیکه خودشان خوشگل نیستن زیاد
چرا فمینیست تشکیل شد؟
بخاطر همین کارا
شمارو دعوت میکنم به خوندن پست رمزی
البته شاید نتونیم کاری از پیش ببریم لااقل مرهمی میشویم برای زخمها یکدیگر...
راستش راستی یه چیزی
وقتی شما مینویسین پست زنانه یاد جوراب میافتم
زنانه بچگانه مردانه
پست مخصوص لیدی ...نو فور جنتلمن
این بهتر نیست؟

امان از دست این پست های خصوصی تو!!!

اون وقت لیدی یک لغت بیگانه و نامانوس نیست!

مینو یکشنبه 22 تیر 1393 ساعت 14:43 http://milad321.blogfa.com

سلام
پستی هم من در زمینه عمل زیبایی نوشته بودم۰
اتفاقا دو سه ماه قبل یک روانشناس به من پیشنهاد چنین عمل هایی داد۰ایشان را اتفاقی ملاقات کرده بودم۰!!!
ممنون میشم رمز پستتون را داشته باشم۰

گاهی بد نیست! ولی نه همیشه! بالاخره جین فوندا هم تسلیم شد!

مهرپرور یکشنبه 22 تیر 1393 ساعت 15:15 http://mehrparvar.blogfa.com

به عنوان زن وز.یر بهداشت بهت توصیه میکنم زیاد حرص این چیزا رو نخور عزیزم تو همه رشته ها این حرفا هست. فقط هرکس به اندازه توانش باید تو کار خودش مسئول پذیر باشه

ماهی سیاه کوچولو یکشنبه 22 تیر 1393 ساعت 22:08

نه لیدی بیگانه و نا مانوس نیست
لیدی مامانه آناست...


وجه تسمیه مامان آنا لیدی گاگاست که اونم بیگانه است!

نیره دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 00:11

واقعا باعث تاسفه.

بله!

نیاز دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 01:42

نیاز

شنبه 21 تیر 1393 ساعت 22:43

سلام خانوم اردیبهشتی جان!
نیاز هستم، می تونم رمز داشته باشم؟



پاسخ:

نیاز خودمون هستی عزیزم؟




بله!!

فرستادم برات عزیزم

بانوی ماه دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 06:48 http://mid-day-moon.blogsky.com

سلام خانم اردیبهشتی عزیز
ببینید بحث اعتماد به نفس داشتن کاری به زیبایی و زشتی نداره. یه دوستی ما داریم خیلی خوشگل بود نمیگم الان زشته اما صورت ظریف و نمکی داشت. سال پیش یه سفر اومد ایران حوصله اش سر رفت وقتی برگشت من که نشناختمش. دماغ عمل شده. سینه گذاشته گونه تزریق کرده اصلا قیافه اش زمین تا آسمون عوض شده. خیلی خوشگل تر شده اما معصومیتی که توی چهره اش بود دیگه نیست.
حالا دلم برای مراجعین این خانم دکتر های آینده میسوزه که چطور میخوان عزت نفس رو یاد بگیرن. چون اینا عملا رطب خورده منع رطب میکنن

نه! منم معتقدم نداره! اگرچه یک حداقل هایی لازمه

[ بدون نام ] دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 10:36

شادمانه
موافق نیستم، چون ما بایستی قادر باشیم که تشخیص بدهیم که راهکار پیشنهادی به ما مفید هست یا نه، یعنی نبایستی خیلی به ماهیت گوینده توجه کنیم، بحث یه آخوند فارغ از معنویت هست، بحث رفتار یه پزشک متمایز از دستاوردهای بهداشتی و درمانی ست، به همین نحو رفتار یا باورهای یه روانشناس رو بایستی از توصیه هاش جدا کرد.
گرچه می پذیرم که اگه یه اخوند رفتار غیر معنوی داشته باشه، یا یه پزشک رفتار غیربهداشتی، تاثیرگذاری ش کم میشه.

من هم با قسمت اعظم نظر شما موافق نیستم. با قسمت هاییش ولی موافقم. می تونید پاسخم به کامنت یلدا را بخونید.

بهار دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 11:53 http://mahbobam46.blogfa.com/

اگه میشه رمز لطفا

گشتا دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 23:56 http://mazemaze.blogfa.com/

نمیدونم از نظر روانشناسی چقدر درسته اما من براساس تجربیاتم به این نتیجه رسیدم که با داشتن یه چهره وهیکل کاملا معمولی ویه اعتماد به نفس خوب ومعقول میشه واقعا جذاب به نظر رسید... به نظر من مشکل اصلی خیلی از افرادی که برای جراحی های زیبایی اقدام میکنند کمبود اعتماد به نفسه

از نظر روانشناسی هم درسته

گشتا سه‌شنبه 24 تیر 1393 ساعت 00:00

میشه لطف کنید به منم رمز پست قبلی رو بدین

حتما

afagh سه‌شنبه 24 تیر 1393 ساعت 10:14 http://rahadarband2.blogfa.com

سلام

اگر مصلحت بود رمز و به من هم بدید متشکرم

فاطمه سه‌شنبه 24 تیر 1393 ساعت 12:30

سلام
خوب هستید.
من خواننده خاموش تون هستم.
وب ندارم اماایمیل ام ایمیل کاری ام هست می تونم رمز پست قبل رو داشته باشم.
ممنون

:. فاطمه سه‌شنبه 24 تیر 1393 ساعت 14:17 http://asmod.blogfa.com

سلام
من همیشه فکم میکردم روانشناسا دیگه معتقد شدن که جراحی زیبایی خوب نی مگه در موارد خاص!! نگو خودشونم درگیرن!
پ.ن: یک :: ممنون . آهنگ جالبی بود
پ.ن.دو:: منم خانومم ! لطفا!

خوب همه روانشناس ها مثل هم نیستند.

ماهی سیاه کوچولو سه‌شنبه 24 تیر 1393 ساعت 14:42

جراحی آدمارو عوض میکنه
هم ظاهر هم درون
مثلن باده رو دیدین؟
وقتی دماغش دراز بود اینقدر مهربون و مغرور بود
یه دفه دماغش رو که عمل کرد هم مغروریش از بین رفت هم بدجنس شد هم یه دفه بدبخت شد تو زندگی
البته من دماغم رو دوست دارم
ولی اگه خوشگل نبود حتمن عمل میکردم اصلن هم به اعتماد بنفس ربطی نداشت ...میدونین ما یه دونه رکسانا داریم 3 بار دماغش رو عمل کرده
من اگه دماغم به عمل نیاز داشت حتمن پولدار میشدم
چونکه دماغ ارتباط مستقیم با پول داره
یا مثلن پروتز لب و اینا
خوب پولدارن پروتز میکنن مگه بده؟
تازه پسرا هم عمل کنن هم مشکلی نداره
الان جامعه ما به خوشگلی فکر میکنه مثلن زمان شما به درس فکر میکرده زمان لاکی به جنگ
خوب شاید زمان بچه های ما مثلن یه چیزه دیگه
پس نتیجه میگیریم خب مگه چیه؟مثلن الان علم ما تو جراحی زیاد شده از خارج میان جراحی میکنن
ما خودکفا شدیم
نتیجه گیری کلی و نهایِی:
فقط یه بار عمل کنین


عجب نتیجه ای!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد