قوی که باشی...

سلام

تا به امروز از زبان خیلی ها شنیدم که من زن قوی هستم. چه اعضای فامیلم و چه دوستان حقیقی و مجازی.

شاید این یک تعریف به نظر برسه ولی...

ولی قوی که باشی کسی فکر نمی کنه تو احساس هم داری!

قوی که باشی فکر نمی کنند که خسته هم میشی!

قوی که باشی کسی نگرانت نمیشه! نیازی به مواظبت ازت نمی بینه!

قوی که باشی کسی احساس نمی کنه که تو هم نیاز به کمک یا تشویق و حمایت داری!

قوی که باشی کسی فکر نمی کنه روزهای دلتنگی یا دل شکستگی هم  داری!

قوی که باشی کسی فکر نمی کنه به تو هم برمی خوره یا ناراحت میشی!

قوی که باشی حتی اگه از کسی کمک بخواهی فکر می کنند که بدون کمک هم می تونی از پسش بربیایی. آره می تونی بربیایی ولی کمک دیگران برات یک نشونه است. نشونه ای از توجه و علاقه...

قوی که باشی فکر نمی کنند تو احساساتت را کنترل کردی... فکر می کنند اصلا احساس نداری...

ولی...

ولی هر چه قدر هم قوی باشی یک روزهایی هست که دوست داری یکی ازت بپرسه چی شده؟ یا سراغت را بگیرند! یا ازت بپرسند که ناراحت شدی؟ یا بهت بگند نیاز به کمک نداری؟ یا مواظب باشند مبادا برنجی یا دلگیر بشی!

گاهی قوی ها هم دلشون می خواهد یکی نگرانشون بشه یا ازشون بپرسه خسته شدی؟ یا بهش بگند بهت افتخار می کنیم. هر جوری که بشه در کنارت هستیم.

قوی ها هم روزهایی دارند که دلشون مثل بلور نازک میشه...

نظرات 30 + ارسال نظر
عاصی چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 08:07

انقدرررررررررررر حرف دل من بود که احساس کردم خودم نوشتمش

بهار چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 09:22 http://mahbobam46.blogfa.com/

منم یکی از اون قوی ها هستم ، اردیبهشتی جان ... ولی پره احساسم ...

منم دلم پر احساسه! میگم که دیده نمیشه!

khonekashonemozhe.blogfa.com چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 09:32

بله قوی بودن بهای سنگینی دارد آنهم دیده نشدن است قوی که باشی همه خیالشون راحته که ناراحتی درتو رخنه نمیکند واژه غم یا خستگی باتو بیگانه است توجه هم نشود امورات زندگیت میگذرد. ازهمه مهمتر چون قوی هستی باید حلال مشکلات دیگران هم باشی.
به عینه تجربه کردم که نوشتم بهتره که گاهی ضعیف بود یا ادای ضعیف بودن رو درآورد تا بعضی قدربدانند.

درست میگی! دیگه خودت دیده نمیشی فقط کارهات دیده میشه.

ماهی سیاه کوچولو چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 09:59 http://1nicegirl8.blogsky.com

سلام مجدد اردیبهشتی جان خانوم جون
به ریلکس جونم هم گفتم ک به نظرم قوی بودن ملاک خوبی نیست...امتیاز هم نیست...
آدم باید نگاهش عمیق باشه
الان به لینکدونی من توجه کنین همه ماشالا نگاهها عمیق منم شنای اقیانوسی بلد نیستم دایم غرق میشم
ازشون استدعا میکنم لطفن تو نگاهتون قایق جلیقه نجات یا لااقل یه تخته بزارین...

یادم باشه جلیقه برات حتما بگذارم

admin چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 10:23 http://aaddminn.blogfa.com

مثل کسایی که یک عمر تکیه گاهن و هیچ وقت هیچ کس نمی فهمه که اونا هم خواسته هایی دارن

انگار خیلی چیزا وظیفه شده براشون
در این زمینه خیلی دلم پره خیلی ها

درست میگید
شما هم؟

مینو چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 11:31 http://milad321.blogfa.com

خوبه که حد اقل به شما میگن قوی هستی ۰به من که بعد از حل و فصل کردن یک مشکل درست و حسابی'میگن هر کاری دلت خواست میکنی!!!!!

البته به من هم این را میگند وقتی که نگذاشتم هر کاری دلشون خواست بکنند!

سایه چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 13:17

اردیبهشتی جان خانوم !
حق داری توقعات ازت بالا می ره . این موقع هاست که آدم نیاز به یه دوست همدل و همفکر داره که فارغ از قضاوت های بقیه درکش کنه و دل بهش بده

درست میگی سایه عزیز. واقعا داشتن چنین دوستی در چنین لحظاتی موهبتیه ولی یافتن چنین دوستی بسیار سخته.

باران چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 14:47

ما که بهتون افتخار میکنیم خانم اردیبهشتی عزیز

و البته که حق دارید، همه آدمها به همه این چیزها احتیاج دارن.

ممنون باران جان

آفرین چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 15:11

چی شده؟

چیز خاصی نیست آفرین جان. در جواب هدیه گفتم دلیل این پست را

نیره چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 15:45

قوی بودن همیشه هم خوب نیست. گاهی لازمه کمک بگیریم.

والا من قبلا کمک نمی گرفتم ولی الان هم که میگم و بیان می کنم کسی کمکی نمی کنه و توجهی به بیان نیازم نمی کنه

برای تو چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 16:02 http://www.dearlover.blogfa.com

سلام
خانوم اردیبهشتی چقدر درست گفتی واقعا قوی ها هم احتیاج به همراه دارن احتیاج به کمک احتیاج به اینکه حرفهاشون رو برای کسی بزن و گوش داده بشن احتیاج به محبت دارن به روحیه به تفریح و ...
کاش این رو درک کنیم اما می دونید همیشه خیلی از ما زنها به حکم مادر بودن باید قوی باشیم و دیگران فراموش می کنن که احتیاج داریم به ...

کلا ذات انسان به فراموش کاری است! گاهی اصلا به نفعش هست که فراموش کار باشد!!!!!

برنا چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 17:07 http://Www.newday2014.blogfa.com

منم قوی هستم.....خیلی....

شما هم چنین نیازهایی دارید؟

آبی دریا چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 18:44 http://ghadaghan1.mihanblog.com/

سلام.
راست میگین.
میفهمم چی میگین.

خلیل چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 18:55 http://tarikhroze3.blogsky.com

سلام،

باور نکن. هر چه را می خواهی به زبان بیاور. بعضی ها برای شانه خالی کردن از وظایف متقابل چنین حرف هایی می زنند. از آنها بخواه که چه نیاز داری.

والا من میگم! بارها میگم! قبلا نمی گفتم. ولی الان یاد گرفتم بگم ولی کسی باور نمی کنه یا نمی خواهند باور کنند

فروردین چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 19:39 http://ashteroh.mihanblog.com/

قوی‌ها هم آدم‌اند در کل

بله! ولی گاهی بعضی ها فکر می کنند ابرانسانند بدون خستگی و نیاز

هدیه پنج‌شنبه 29 آبان 1393 ساعت 07:45 http://khoshmaze.persianblog.ir

خانم اردیبهشتی چی شده؟!

چیز خاصی نیست عزیزم. یک چند روزی است که سرم به شدت شلوغه و کلی کار دارم ولی کسی نیست به ندای "آیا یاری رسانی نیست که مرا یاری کند" من جواب بده!

سمانه پنج‌شنبه 29 آبان 1393 ساعت 09:08 http://weroniika.blogfa.com/

سلام بانوی قوی دل نازک من
من همیشه و همه جا بهت افتخار می کنم خوبه؟

جدای از شوخی انشاءالله که بهتر شی

اره خوب بود به شرط این که تهش اون خوبه را نمی آوردی!

بد نیستم که! دلم بلوری شده

مهرپرور پنج‌شنبه 29 آبان 1393 ساعت 10:56 http://mehrparvar.blogfa.com

سلام اردیبهشتی جان
اینکه آدم یه دل بلوری داشته باشه اما سعی کنه قوی هم باشه و خودش از عهده خودش بربیاد برای اطرافیان یک موهبت بزرگه و به نظر من به شکرانه اش باید مواظب این آدم باشن. چون یک آدم صرفا قوی بدون قلب، ممکنه خیلی به دیگران آسیب بزنه با درک نکردنهاش و همراه نبودنهاش...

راستی مچ دستت بهتره؟ اگر کاری از دست من برمیاد بگو حتما

ممنون عزیزم. چه قشنگ گفتی. به دلم نشست.
راستش هی خوب میشه هی بد میشه!
حتما همین روزها یک زحمتی بهت می دهم

فروردین پنج‌شنبه 29 آبان 1393 ساعت 13:38 http://ashteroh.mihanblog.com/

یادش بخیر بچه‌تر که بودم فکر می‌کردم آدمای ِمعروف غذا نمی‌خورن، نون‌وایی نمی‌رن، گرسنه نمی‌شن، دست‌شویی نمی‌رن، مریض نمی‌شن ووو
تصوراتی بودا

من به اون قسمت دستشوییش خیلی فکر می کردم! چون می دونستم غذا می خورند ولی دستشویی؟!؟!

سایه پنج‌شنبه 29 آبان 1393 ساعت 14:26

در جواب دوستی نوشتی که : والا من قبلا کمک نمی گرفتم ولی الان هم که میگم و بیان می کنم کسی کمکی نمی کنه و توجهی به بیان نیازم نمی کنه. چرا فکر می کنی این طوریه؟ من خودم بالشخصه حاضرم که به شما کمک کنم هرکاری هم ازم بربیاد براتون می کنم . شما فقط بگو اگه نکردیم

ممنون سایه جان از پیشنهاد کمکت ولی بعضی از کمک ها را فقط باید نزدیکان آدم انجام بدهند.

سارا پنج‌شنبه 29 آبان 1393 ساعت 18:00

من قوی نیستم. یعنی یه زمانی خیلی قوی بودم.
از بس هر کی هر چی گفت وهر رفتاری داشت و فکر کرد من نباید نارحت بشم، نباید به من بربخوره، من نباید حس داشته باشم و... دیگه اون ادم سابق نیستم.
حالا علاوه بر اینکه خیلی خیلی حساس شدم ضعیف هم شدم.

هر انسانی یک ظرفیتی داره. ممکنه ظرفش بزرگ باشه ولی بالاخره روزی لبریز میشه!

آمیتریس جمعه 30 آبان 1393 ساعت 15:32 http://amitrisashegh.blogsky.com/

جانا سخن از دل ما گفتی

emasis جمعه 30 آبان 1393 ساعت 21:27 http://emasis.blogsky.com/

سلام علیکم و اینا

خوبین؟
من قبلا" اینو بهتون گفته بودم تو یه کامنت خیلی قبل تر ، حس گشتنش بود لینک می دادم به اون کامنتم

ولی خب ،
روز های خوب هم در راهند دیگه

چی را گفته بودید؟!

نیوشا شنبه 1 آذر 1393 ساعت 07:47

زن روزهای سخت که باشی..
زن طاقت های سخت و تحمل کردن های بسیار...
قوی هستی و محکم...
اما درونت کسی است با همه سختی ات با همه قوی بودنت دلش نوازش می خواهد و همراهی...

درسته

بولوت شنبه 1 آذر 1393 ساعت 11:48 http://maryamak.blogfa.com/

چقدر این نوشته زبان حال من بود.

omid1977 شنبه 1 آذر 1393 ساعت 17:38

بانو این قوی بودن داستان هر روزه ما مردهاست!!!!!

بالاخره یه نکته مشترک با ما پیدا کردید

آنا آریان یکشنبه 2 آذر 1393 ساعت 08:04 http://anaarian.blogfa.com

بله درسته.

ema دوشنبه 3 آذر 1393 ساعت 08:37

بعد از یه غیبت طولانی ( البته پست ها رو میخونم فقط نشد که کامنت بذارم ) نتونستم این پست و بدون نوشتن رد کنم. واقعا راست میگی آدم وقتی قوی باشه دیگه خودش دیده نمیشه چون همه بهت تکیه می کنن و یه جورایی تو پشت سرشونی کم کم توقعشون بالا میره و اگه یه جایی نباشی تازه حس میکنن پشتشون خالی شده. یادته که برای پسرم من چقدر اذیت شدم اینقدر اونموقع با اینکه خودم نیاز به دلداری داشتم تکیه گاه بقیه بودم و به روی خودم نمی آوردم که منم نیاز به کمک دارم که حس میکنم الان نتیجه اش داره خودشو نشون میده. بعضی وقتها تو خونه میگم یعنی شما فکر میکنید من آدم آهنی ام. آخه فکر کن وقتی من مریض بشم همسرم میگه من نمی تونم به خودم بقبولونم که تو مریض میشی و تازه من باید به اون دلداری بدم که چیزیم نیست. چقدر حرف زدم

سلام عزیزم
از قضا این درست اتفاقیه که برای من افتاده. سرماخوردم و حالم خوب نیست ولی کسی باورش نمیشه که الان توان انجام خیلی کارها را ندارم و باید کمکم کنند.

بی ربط سه‌شنبه 4 آذر 1393 ساعت 09:21 http://idleuser.blogfa.com/

الان خوبید؟ سلامتید؟ دماغ تون چاقه؟ آقای اردیبهشتی خوبن؟ آقا پسرک خوبه؟ متعلقین، فامیل های دور و نزدیک همه خوبن؟ درسا رو رواله؟ خوش می گذره؟

سپاس. همگی خوبیم و ملالی نیست جز مختصر کسالت بنده!
آقای بی ربط گوسفندی، شتری و... که در بضاعت ما نیست مرغی، بوقلمونی هم که گرون میشه...
بگذریم تا به تن ماهی نرسیدیم. کم پیدایید چرا برادر؟

هلیا پنج‌شنبه 13 آذر 1393 ساعت 21:08

ما
من_هرچقدر کوچک_
بهت افنخار میکنم
میکنیم
بانو!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد