زنان علیه زنان!

سلام

احتمالا شما هم تا به امروز بارها جوک هایی خوندید یا به گوشتون خورده که دخترهایی از فرط خنگی باعث شدند رییس بانک سکته کنه و راننده غش کنه و استاد سر به بیابون بگذاره و متخصص کامپیوتر میز را گاز بزنه و...

عکس العمل افراد در مقابل این جوک ها می تونه طیف وسیعی از احساسات را در برداشته باشه، خنده، قهقهه، اخم، بی تفاوتی، خشم و...

برای من خشم و ناراحتی بوده و بدتر از خوندن این جوک های زیاد و تکراری در مورد خنگی و کم هوشی افسانه ای این دختران، ارسال این مطالب توسط خود زنان و دخترانه!!!! بسته به این که تو چه موقعیت یا گروهی باشم، به فرد ارسال کننده تذکر دادم یا باهاش درباره نادرستی ارسال این پیام ها حداقل توسط خود زنان بحث کردم! اغلب جواب های تند و تیزی هم شنیدم و این دردناک تر می کرد درد این ضربه ای که توسط خود زنان به پیکره زنانگی وارد میشه.

تا این که یک بار تو یک گروهی که خیلی باهاشون رودربایستی دارم و اکثرا هم خیلی بزرگتر از من هستند، چندین پیام این جوری فرستاده شد و یکی از خانم ها اعتراض کرد که حداقل خودمون برای خودمون نزنیم! و بقیه شروع کردند به گفتن این مطلب که چه اشکالی داره؟ محض خنده است فقط؟ این همه برای مردها زدیم حالا به خودمون هم بگیم! و خوب حقیقت داره دیگه!!!!! و...

خیلی به فکر فرورفتم. جدای از این که من کلا مخالف این هستم که یک قشری برای یک قشر دیگه یا یک جنسی برای جنسیت دیگه بزنند!!!! این جمله ها من را به فکر فرو برد! خوب حقیقت داره! واقعا حقیقت داره؟! محض خنده است؟! واقعا محض خنده است و بعدش هیچ اثر و ردی توی ذهن ما نداره؟!

توی یک تحقیقی اثر این کلیشه جنسیتی را که «دختران هوش ریاضی کمتری نسبت به پسران دارند» بر روی دو گروه دختر بررسی کردند. هر دو گروه از نظر بهرهوشی در یک سطح بودند و به هر دو تکالیف ریاضی یکسانی ارائه شد. به یک گروه قبل از انجام تکالیف این کلیشه جنسیتی ارائه شد و گروه دیگه از این کلیشه بی اطلاع بودند. نتایج نشان داد که بین نمرات ریاضی دو گروه اختلاف معناداری وجود داره و گروهی که کلیشه بهشون ارائه شده عملکرد پایین تری داشتند.

نتایج تحقیقات دیگری از این دست به صورت کاملا روشن و واضح نشون میده که این حرف ها، این به ظاهر مطالب طنز!!! این باورهای غلط فقط و فقط محض خنده نیست! خیلی اثر داره! اثرهای ناپیدا...

من توهم توطئه ندارم که بگم دست استکبار جهانی درکاره! که بگم کشور اسراییل و آمریکا یا اعراب و... طبق یک نقشه این کار را می کنند. نه! این ها زخم هایی هست که خودمون به خودمون می زنیم! خود زنان علیه زنان!

اگه این یک جنگ جنسیتی باشه که از اساس درست نیست چنین جنگی، این که خود زنان علیه خودشون مبارزه کنند و خودشون با خودشون بجنگند، واقعیتی دردناک و تکان دهنده است.

رواج متن ها و حرف هایی درباره ترشیدگی، کم عقلی، ظاهربینی، پول دوستی، خنگی، دنبال شوهر بودن و... در حقیقت به کی ضربه می زنه؟

چرا تا این حد ما خودمون بر ضد خودمون هستیم و خودمون را کوچک می کنیم؟

تحقیقاتی از قبیل تحقیقات بست و ویلیامز یا چای و همکاران نشون میده که پایداری و دوام کلیشه هایی جنسیتی (از قبیل ضعیف تر بودن یا کم هوش تر بودن زنان) با توسعه اجتماعی و فرهنگی و قدرت اقتصادی کشورها رابطه عکس داره. یعنی هرچه کشوری پیشرفته تر باشه  این کلیشه ها بیشتر در اون ها رنگ باخته است.

 

در حالی که کشورهای پیشرفته به دنبال توسعه رفاه و علم و تکنولوژی هستند. ما کشورهای جهان سومی در حال یک جنگ جنسیتی هستیم تا خنگی و کم شعوری و مزخرف بودن خودمون را به همدیگه ثابت کنیم!!!

دست از این کارهای بیهوده. از این ضربه زدن های مداوم برداریم و خودمون بیشتر این خودمون را به قهقرا سوق ندهیم...


بعدانوشت: این لینک را بخونید. جالبه! 

نظرات 33 + ارسال نظر
مهرپرور شنبه 9 اسفند 1393 ساعت 12:48 http://mehrparvar.blogfa.com

ااااااااحسنت...
نکته خوبی رو یاداوری کردی. لازمه که اثر این مسایل باز بشه...

باران شنبه 9 اسفند 1393 ساعت 13:32

منم از شنیدن این جوک ها ناراحت میشم و اگه هم اعتراض کردم شنیدم که بیخیال چه سخت میگیری واسه خندست!
اصولا سعی میکنم دیگه چیزی نگم چون فکر میکنم تاثیری نداره و اونها به کار خودشون ادامه میدن. اصولا منطقی صحبت کردن با این جور آدمها فایده ی زیادی نداره.
فکر میکنم اونها خودشون در مورد خودشون همین جوری فکر میکنند حتی اگه ظاهرا هم نشون بدن که نه من فرق دارم!!

راستش منم همین فکر را می کنم ولی گاهی هم میگم سکوت در برابرشون یک جورایی نادرسته

باران شنبه 9 اسفند 1393 ساعت 13:50 http://baraanebahar.blogfa.com/

درود بر بانوی اردیبهشت متاسفانه من هم همین مشکل رو دارم و در یکی از گروه های اجتماعی که عموما دارای تحصیلات عالی هستن و قریب به اتفاق دانشجو ارشد مشابه این اتفاق افتاد و من در نهایت دل شکستگی از این مکالمه سعی کردم فقط نظاره گر نباشم و در نهایت فروتنی و ادب اینو بهشون یادآور شدم هر چند بعد از اندکی گروه به سکوت رفت و شایدم کما اما با تامل و گذشت زمان خودشون هم قبول کردند و شاید تلنگری هم براشون بود اما اون چه بیشتر آزارم داد موقعیت اجتماعی خود اونا بود دانشجویان ارشد!!!! و اینگونه اندیشیدن !!!! در واقع یکبار دیگه برام ثابت شد که تحصیلات اگه با معرفت و خرد همراه نباشه شدیدا آسیب رسان به پیکر روح و روان هست و بعد هم به قهقهرا کشیدن خودمون...... به امید روزی که شاهد این تبعیضات و تفکیک های جنسیتی نباشیم

عزیزم ما تو گروهمون یک خانم دانشجوی دکترای روانشناسی هم می فرسته که دیگه اون فاجعه است!

مامان شنتیا شنبه 9 اسفند 1393 ساعت 15:39 http://shantiya-2008.blogfa.com

جانا سخن از زبان ما می گویی.


از بس تذکر دادم زبونم مو درآورد

هفته پیش یه جلسه تو انجمن مدیران داشتیم با همین مضمون! فک کن کار چقدر بیخ پیدا کرده...


محمد عباسی‌فرد شنبه 9 اسفند 1393 ساعت 15:41 http://abbasifard.ir

فکر میکنم اکثرمون برای خیلی از مسائل مهم داریم توجیه‌های ساده‌انگارانه‌ای (چه فلسفی شد) میاریم مثل همین محض خنده و موارد مشابه، ولی منم معتقدم تاثیر خودش رو داره همین مطالب ظاهرا محض خنده.
به قول شما تا حرف منطقی هم میزنی بهت میگن توهم توطئه داری
احساس میکنم خیلی داره این بحث مرد و زن و جنسیت برتر در جامعه بالا میگیره، یه روز مطالب این چنینی علیه مردان، یه روز علیه زنان، خب خیلی بده و تاسف آور.
به نظرم برتری‌ای وجود نداره و همه‌ی ما انسان هستیم.
راستی بهتون تبریک میگم خانم و آقای اردیبهشتی بابت مطالب خوبی که نوشتید و منتشر کردید، تاسف خوردم چرا انقدر دیر با وبلاگ شما آشنا شدم. خیلی اتفاقی بود این آشنایی ولی خوشحالم و کلی در آرشیو این وبلاگ و وبلاگ قبلیتون چرخیدم و از مطالب لذت بردم.
از امروز من رو هم جزء خوانندگان ثابتتون بدونین
قلمتون مانا
ایام به کام

درست می فرمایید
ممنون

فامیل دور شنبه 9 اسفند 1393 ساعت 15:56

با این نوشته ارتباط زیادى بر قرار کردم دینا جان برأى همین با اجازه ات توى فیس بوک معرفیش کردم

خواهش

گلابتون بانو شنبه 9 اسفند 1393 ساعت 19:24

منم واقعا ناراحت و گاهی عصبی میشم از دیدن این مدل جک ها که خنده دار هم نیست! بدتر این که خود زنها و دخترها بفرستنشون.

شیرین یکشنبه 10 اسفند 1393 ساعت 02:41 http://ladolcevia.blogfa.com

سلام خانم ازدیبهشتی
فکر میکنم آن خانم های نامحترم اشاعه دهنده این هجویات بواقع به سفاهت و بلاهت خود صحه می گذارند و نشان می دهند که آن مزخرفات دقیقا شرح احوال خودشان است!
تا بحال ندیده ام آقایان در مورد معضلات بسیار شایع خود مثل طاسی سر، زود انزالی، مشکلات ارکشن، دست و پا چلفتی بودن، آداب معاشرت ندانستن، نابلدی در روابط و هزاران هزار عیب و کمبود دیگر جوک سازی کنند.
این دسته از زنان نشان می دهند که دقیقا لیاقتشان چیزی بیش از ضعیفه بودن نیست. حالا گیرم که suv هم زیر پایشان باشد و مدرک تحصیلی هم داشته باشند و سن و سالی هم ازشان گذشته باشد. سفیه بودن شاخ و دم ندارد :(((

بله! منم ندیدم.
نه واقعا به تحصیلات ربط نداره. مخصوصا تو سیستم مدرک گرای محفوظیات گرای بی فکر و تامل که همه را خیلی راحت وارد و خارج سیستم دانشگاهی می کنه

باران یکشنبه 10 اسفند 1393 ساعت 07:42 http://baraanebahar.blogfa.com/

درود بانو جان در پست قبل درخواستی ازتون داشتم اما ظاهرا ندیدین یا نخواستین بهش جواب بدین اما ای کاش حتی اگر جوابتون منفی بود اینو بهم گفته بودی حداقل در وب خودم جوابشو میدادی ضمن اینکه دوتا نظر جداگانه براتون ارسال کردم که یکی در رابطه با پستتون بود و دیگری در قالب درخواست دلیل تایید نظرم رو ندانستم.... اگر سبب رنجش شدم یا زیاده خواهی بود پوزش میطلبم.... پاینده و برقرار باشی.....

نه عزیزم. این چه حرفیه؟ تو وب خودت جواب می دهم

عاصی یکشنبه 10 اسفند 1393 ساعت 09:17 http://asysepidshortpost.blogsky.com

اردیبهشتی جان
مشکلی که برای من پیش می آید گاهی این است که اول این جوکها را ساختند و اینها تاثیر روانی گذاشتند یا اینکه واقعا نسل به نسل دختر ها خنگ تر شده اند تا برایشان همچین جوکهایی ساخته شده است؟

عاصی من فکر نمی کنم دخترها نسل به نسل دارند خنگ تر میشند ولی این قدر معیارها عوض شده که انگار گاهی برای مقبول بودن خودشون را به خنگی می زنند و یا خنگ ها مورد پسندتر شدند!
وگرنه شما داف دانشمند سراغ داری؟ کسی که فکر کنه و بیندیشه چنین کاری با خودش و ظاهرش نمی کنه
در ضمن این که در این روند من فرقی بین دختر و پسر نمی بینم

مریم یکشنبه 10 اسفند 1393 ساعت 10:24

سلام من تو پست قبلی یک نظر گذاشتم که خصوصی با ایمیل جواب دادید
زحمت کشیده بودید
من در جوابتون یک ایمیل زدم
یعنی نمیرسه؟

خوندم عزیزم.
این چند روز به علت مشغله کاری و سرماخوردگی وقت نکردم جواب بدهم و یا سر به وبلاگ دوستان بزنم

Khonekashonemozheblogfa.com یکشنبه 10 اسفند 1393 ساعت 14:38

خانم اردیبهشتی جان ازماست که برماست وقتی ماخانوما توانایی های خودمونوباور نداریم پس خودمونو باور نداریم وقتی خودمونو تواناییهامونو دست کم میگیریم چطور انتطار باور اونو توسط جنس مخالفمون که چه عرض کنم جنس موافقمون داریم زنانی که نه ما بارداری رو باهمه روزها و حالتهای سختش تحمل میکنن سنگینی یه بچه چندکیلویی رودر شکم با دردا و رنجاش بدنیا میاریم بزرگش میکنیم ،آیا مردا تحمل یه لحظه این سختیارو دارن؟ آیا شده بجای ساختن جکها و جمله های مصغره کننده و خندیدن های دورهمی یکبار از زنان در جمع خودشون تعریف کنن یا تشکر کنن.شده یکبار بجای مصغره کردن نوع رانندگی زنان از اونها پشتیبانی کنن. تا چشم زنان رو دور میبینن شروع به بدگوییشون میکنن و میگن همه زنا همینجورین.
برای من بدترین درد دنیا اینه که

عزیزم به نظرم نظرت نصفه اومده

صفا یکشنبه 10 اسفند 1393 ساعت 14:51 http://www.sa4150.blogfa.com

با این جوکها به شدت مخالفم و متاسفاته این نوع جوکهای جنسیتی و قومیتی و خیلی رایجه و بهتره به جای خندیدن به اونها با عکس العمل منطقی اشتباه بودن اون رو گوشزد کنیم

درسته

لیلی یکشنبه 10 اسفند 1393 ساعت 20:55

ای کاش با انتقاد من و شما این مشکل حل می شد. منم هر وقت دیدم انتقاد کردم و بی فایده بوده. فقط باعث هدر دادن انرزی میشه. جالبه همون ها که می فرستن خودشون رو خیلی هم باهوش می دونن و اصلا قبول نمی کنن جز این دسته جک ها میشن. توی ناخودآگاه اثر می گذاره بدون اینکه متوجه اش باشیم. ناخودآگاه هر فکری که تکرار بشه بدون توجه به درست و یا غلط بودنش می پذیره.
مخالف جک جنسیتم. چرا باید به جنس مخالف توهین کنیم. آدم ها عقل و قلب هستن، فراتر از جنسیت.

ممکنه در اون لحظه به خاطر حالت تدافعی قبول نکنند ولی صحبت کردن بهتر از سکوت کردنه

افسانه صمیمی یکشنبه 10 اسفند 1393 ساعت 23:06 http://www.callameh.blogfa.com

کاملا موافقم که از ماست که بر ماست.
دنیای مجازی هر روز برامون یه بازیه جدیدی رو رقم می زنه که خیلی خوب داریم تو این بازی شرکت می کنیم، که صد البته این دنیای مجازی رو خودمون ساختیم و بهش بها میدیم.
فقط بحث جنسیتی نیست. اصولا با جوک مخالفم. محتوای 90 درصد این جوک ها مسخره کردنه.
فقط واسه اینکه بخندیم؟ خوب فرض کنیم 30 ثانیه هم خندیدم. واثعا حالمون بهتر شده؟ تغییر یتو زندگیمون ایجاد شده؟ کن فیکون کردیم با ای شادی ناشی از این قضیه؟؟!
فقط روز به روز داریم بی دانش تر و نا اگاه تر و سطحی تر می شیم.
بله. از ماست که بر ماست.
مرسی بابت مطلب خوبتون. خانم اردیبهشتی عزیز

بله! بعضی از این مطالب را آدم نمی دونه باید بخنده یا گریه کنه؟!

admin دوشنبه 11 اسفند 1393 ساعت 10:49 http://aaddminn.blogfa.com

با این قضیه کاملا موافقم

چون که اثرات این داستان و قضیه کاملا در روح و روان افراد رسوب میکنه و خواه ناخواه این دید رو پیدا میکنن

Rima دوشنبه 11 اسفند 1393 ساعت 13:16 http://dailytalk.blog.ir

منم موافقم که خواه ناخواه اثر میذاره
یه بار در مورد جوکهای قومیتی شنیدم اگه بجای یه ترکه و یه لره بگیم یه نفر بازم خنده داره؟ اگه آره پس بجاش بنویسیم یه نفر و اگه جواب نه هست پس اون جوک خنده دار نبوده شما به اون قومیت خندیدی
فکر میکنم در مورد این جوکهای ترشیدگی و خنگ بودن و... هم همینه. اگه با یه نفر هنوز هم خنده دار بود ، صرفنظر از جنسیت، پس عوضش کنیم. اگه خنده دار نبود شما داری به جنسیت خاصی میخندی



بعضی هاش مسخره است به جای خنده دار

هلیا دوشنبه 11 اسفند 1393 ساعت 13:29 http://oghab.parsiblog.com

گل گفتی بانو...

برنا دوشنبه 11 اسفند 1393 ساعت 16:06 http://Www.newday2014.blogfa.com

چی بگم والا...
خطاب به عموم ملت:
عاقا نکنید....از این کارها نکنید....
دختر ها لطفا خنگ نباشید (واسه اونهایی که خنگ هستند گفتما) شما هم که خنگ نیستید از این جک ها نتراوشید (تراوش نفرمایید و بعد نتصاعدید یعنی متصاعد نکنید و بعدشم نتشارید یعنی منتشر نکنید)
آقایون، خانمها! لطفا اینقدر جنگ جنسیتی راه نیندازید
بابا به خدا زن و مرد هر دو انسانند....بسه دیگه این حرفها
وقت گهربار خود را صرف امور گهربار نمایید....

بله! بله! ممنون

یاسمین دوشنبه 11 اسفند 1393 ساعت 20:04

سلام خانوم اردیبهشتی.
من درباره خیلی پیامهایی که تو فضای مجازی ردوبدل میشه،حالا ته فقط درباره هوش کم دخترها،بلکه درباره اینکه پتاسفانه ارزش زن رو تو سایز بدنش میبینن،مرد رو جوری جلوه میدن که فقط نیاز جنسی داره و زن وسیله رفع نیازشه.ارزش زن به بکارتشه.خودارضایی یه چیز خییییلی معمولیه.و جمله های مزخرفی که معلوم نیست زاییده کدوم ذهن مغرضیه و به کوروش نسبت میدن،مسخره کردن لقمان و شریعتی و جنتی و.....خیلی تذکر دادم و بعد دیدم که تو خیلی گروهها علنا تحویلم نمیگیرن دیگه.واسم اهمیتی هم نداره.حرف حق رو باید زد.
اما یه نکته بگم درباره اینکه تو برخی پیامها دخترها رو پول پرست نشون میدن.
بین هم سن و سالان خودم کم ندیدم دخترایی که ادعا دارن عاشششق دوست پسرشون هستن بعد وقتی پسره با یه ماشین مدل پایین یا پیاده میاد دنبال دختره که برن بیرون،دختره باهاش نمیره.
این فقط یه مثال بود.بین اکثریت دخترا هم متاسفانه رایجه.

من نگفتم برخی دخترها پول پرست یا کم هوش نیستند. همین طور که این موضوع بین پسرها هم هست ولی نسبت دادنش به همه درست نیست.

نیره سه‌شنبه 12 اسفند 1393 ساعت 10:08

یه سری جوکهای برعکس هم هست در مورد مسخره کردن مردها
نظرتون درباره اونا چیه؟ البته حجمشون کمتره...

نیره جان فکر می کنم چند جا مثل این جا "من کلا مخالف این هستم که یک قشری برای یک قشر دیگه یا یک جنسی برای جنسیت دیگه بزنند!" به وضوح گفتم که کلا من مخالف جوک های جنسیتی هستم.

مهندس آینده سه‌شنبه 12 اسفند 1393 ساعت 14:43 http://konkoorvaghei.blogfa.com

حرفتون کاملا درست و منطقی هستش...
واقعا نباید همچین تفکراتی توی جامعه شایع بشه

بله! باید جلوش را گرفت

نیره سه‌شنبه 12 اسفند 1393 ساعت 16:16

بله متوجه شدم.
به نظرم دسته دوم یک جورایی برای انتقامه. یعنی بگن پسرها هم خنگن.

والا من نمی دونم برای انتقامه! ولی می دونم اگه در جنس مونث خنگ وجود داره در جنس مذکر هم حتما وجود داره

آتی چهارشنبه 13 اسفند 1393 ساعت 10:43

متاسفانه من تو دهه هفتادی های فامیل خودمون به چشم تفاوت دختر ها و پسرها رو دیدم. مطمینا تفاوت ها در هوش نیست. بلکه متاسفانه ظاهر برای دخترها اونقدر مهم شده که نتونن روی یادگیری تمرکز کنن. دختر 13 14 ساله ای که واقعا چیزی نمیخوره تا لاغر بمونه و از الان فکرش فقط و فقط ظاهر و زیبایی و جلب توجه و ... باشه از زندگی چیزی نمیدونه و اگه دیگران نباشن از پس خودش برنمیاد. اما خوب پسرها کمتر به این مسایل توجه میکنند.

راستش الان پسرها هم توجه می کنند و منم معتقدم محیط و معیارهای سطحی برای جلب توجه و ارزشمندی باعث شده دخترها حتی تظاهر به خنگی کنند و روی چیزهای بی اهمیت متمرکز بشند که جلوی شکوفایی استعدادشون را بگیره

طنین پنج‌شنبه 14 اسفند 1393 ساعت 13:12

قطعا تاثیر خودش و گذاشته .وقتی زنان سرزمین من بیان و زبان خاصی رو برای خودشون اختراع میکنن دیگه نمیشه از جنس مخالف انتظار بیشتری داشت .به اندازه ای از این جملات و کلمات زبون من بدم میاد که خدا میدونه .نسل جدید ما دارن به کجا میرن .واقعا جای تاسف داره .یه سری به اینستا گرام بزنیم متوجه میشیم چنین جوک هایی از طرف زنان چند تا لایک میخوره ..اعضای بدن زن شده برای مردان ما سوژه ی خنده و جوک ..داریم به کجا میریم .کشورهای پیشرفته درحال کسب علم و دانش بیشترن .اونوفت جوانهای ما تمام سرگرمیشون شده کپی پیست حرفهای جلف و به اصطلاح خودشون جوک

جای تاسف داره

مرضیه پنج‌شنبه 14 اسفند 1393 ساعت 22:14

ما دیگه عادت کردیم. جامعه کلیشه ها ، باورهای غلط و نادرست زیادی داره .اینو ما میدونیم و وقتیجوک جنسیتی یا قومیتی میشنویم بدون این که به اون جنس یا آدم خاص( مثلا یه ترکه یا یه لره) فکر کرده باشیم به اون اون کار میخندیم.البته یه چیزایی هم حقیقته . هر آدمی تو یه مسایل خنگ و تو مسایل دیگه ای ماهر و باهوشه . محیط زندگی و دوستانه ی دخترا با پسرا فرق میکنه . طبیعیه با هم تفاوت داشته باشند .

این عادت بده!
هنوز به شخصه پژوهش معتبری ندیدم که نشون بده هوش کلی پسرها بیشتر از هوش کلی دخترهاست! حالا محیط هم متفاوت باشه

عزیزاله پهلوانی جمعه 15 اسفند 1393 ساعت 19:24 http://azizpahlevani.ir

با عرض سلام
خیلی خوب بود

بهاره شنبه 16 اسفند 1393 ساعت 10:31 http://myyass.blogsky.com

زخم هایی که خودمون به خودمون می زنیم!!!
شنیدن این جوک ها از زبان خانمها ناراحت کننده تره؛ مخصوصا وقتیکه به عنوان خنده و طنز ازش یاد می کنن!!
اگه مردی از این جور جوکها بگه من یکی که میذارم به حساب حسودیش. اما اگه زنی یا دختری در مورد جنس خودش جوک بگه فقط می شه گذاشت به حساب نادونیش و بس.

ماهی سیاه کوچولو شنبه 16 اسفند 1393 ساعت 12:31 http://1nicegirl8.blogsky.com

مشک آن است ک خود ببوید...
نشون بدیم عقلمون زیاده هیشکی دیگه به خودش اجازه نمیده جوک بسازه...
به قول یکی از کامنت گذارا ما زودتر بالغ میشیم ولی برای اینکه شاخ نشیم بهتر باور کنیم خنگیم

چرا شاخ نشیم؟

ماهی سیاه کوچولو شنبه 16 اسفند 1393 ساعت 17:28 http://1nicegirl8.blogsky.com

مثلن اونا نمیخان دیگه و گرنه ما شاخیم

باران یکشنبه 17 اسفند 1393 ساعت 02:07

در رابطه با این پستتون

http://www.bbc.co.uk/persian/blogs/2015/03/150303_l44_nazeran_iran_sms_power_relationships

وای خیلی جالب بود! انگار خودم نوشتم! لینکش را در پستم می گذارم.

آتنا یکشنبه 17 اسفند 1393 ساعت 15:15

دخترا ساده اند. نه احمق. سادگی به معنای بی شیله پیله؛ بی ریا، نه ساده لوح!

من نه میگم همه دخترهای ساده اند یا همه خنگند یا همه باهوشند و یا... بین همه قشرها و جنس ها باهوش، خنگ، بدجنس، ساده و... وجود داره

عصرونه یکشنبه 21 تیر 1394 ساعت 02:18 http://www.asroooneh.blogfa.com

منم احساس تحقیر شدن میکنم با جکهایی که در مورد زنها میگم که حتی توی اون موقعیت هم نیستم اما چون داره در مورد جنس زن موضوعی رو با تحقیر عنوان میکنه قلبم واقعا به درد میاد که چطور یه زن میتونه به خودش اجازه بده خودش رو اینطوری تحقیر کنه

واقعا منم درک نمی کنم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد