با دست پس زدن و با پا هم ....... پس زدن!!!!!!!!

سلام

چند روز پیش در دنیای مجازی متنی خوندم در توصیه به زنان برای جذاب تر شدن در نزد همسرانشان (یعنی باز بگذریم از این که در برابر هر هزار متن توصیه به زنان برای جذابیت بیشتر در نزد مردان یک متن در مورد جذاب تر شدن مردان برای زنان هم یافت نمیشه؟!)

 

متن داشت به زنان یاد می داد که چه طوری با دست پس بزنند و با پا پیش بکشند و اکیدا توصیه کرده بود که این راه خیلی باعث جذابیت شما میشه چون مردان عاشق این میشند که هی تلاش کنند و هی وارد این بازی بشند و عطششون بیشتر میشه!!!!

 

راستش شاید در نظر اول توصیه خوبی به نظر برسه ولی آثار بلند مدتش چی؟ در ابعاد مختلف دیگه زندگی زنان و مردان چی؟

اگه این یک قاعده کلی در رابطه زنان و مردان بشه که «زنان عادت دارند به زبان نه بگند ولی در دل جوابشون بله است» یا «به جواب نه زنان اعتماد نکن! منظور اونا بله است فقط باید کمی بیشتر پافشاری کنی» و ... چی؟

اون وقت هر زمانی زنی به ابراز علاقه مردی جواب رد بده مرد فکر می کنه اگه بیشتر اصرار کنه! مدام سر راه زن باشه! زن را بدزده! اسید بپاشه و ... جواب زن مثبت میشه!!!!!!

اون وقت هر زمانی زنی به مردی میگه می خواهد مدتی تنها باشه مرد فکر می کنه زن داره ناز می کنه و باید این قدر تو دست و پاش باشه تا حالش خوب بشه! غافل از این که ممکنه کلافه بشه!

اون وقت هر بار زنی به همسر یا پارتنرش بگه تمایلی به رابطه نداره مرد فکر می کنه که زن تمایل داره ولی ناز می کنه در نتیجه اصرار می کنه و زن مجبور میشه تن بده به رابطه ای که در واقع تجاوزه به جسم و روحش تا رابطه ای دوست داشتنی!

اون وقت دخترانمون یاد می گیرند که در مقابل مردها نباید قاطعیت داشته باشند و از خواسته ها و اهدافشون دفاع کنند مبادا عشق و محبت پدرشون، همسرشون، برادرشون، پسرشون و ... را از دست بدهند!

اون وقت زنانمون به جایی می رسند که خودشون هم در مورد علایق و نیازهای خودشون سردرگم میشند و دقیق نمی دونند چه چیزی می خواهند و اگه می خواهند باید سرش پافشاری کنند!

اون وقت مردانمون هم گیج و سردرگم میشند! واقعا نمی فهمند زنی حقیقتا ازشون خوشش نمیاد یا داره ناز می کنه؟!

 

این ها همه بازیه! بازی هایی که کودک های هر دو طرف درگیر میشند تا بالغ هاشون! به جای این که به زنان و مردانمون یاد بدهیم بالغانه وارد رابطه بشند و بالغانه عشق ورزی کنند بهشون توصیه می کنیم کودکانه همچنان به بازی های گرگم به هوا ادامه بدهند و اصلا هم به فکر عواقب بلند مدت این بازی های کودکانه نباشند! شعارمون هم اینه «مهم نیست بعدا چه بلایی سر ما یا آدم های ناشناس میاد! مهم اینه الان خوش باشیم!»

 

اون وقت به نظرتون دیگه سوال داره چرا جهان سومی هستیم؟

نظرات 29 + ارسال نظر
دل آرام چهارشنبه 8 اردیبهشت 1395 ساعت 10:59

چه بد
این راهکاری که ارائه داده فقط در کوتاه مدت یعنی یه هفته جواب میده.
تو زندگی مشترک این مسخره بازیا نیست

شاید! زندگی مشترک گاهی نیاز به تفنن داره ولی نه این که راهکار همیشگی و برای همه باشه

مهرنگار چهارشنبه 8 اردیبهشت 1395 ساعت 11:05 http://mehr-negar.blogsky.com

سلام اردیبهشتی جان
معمولا سعی میکنم بخاطر کم تجربگی و بی تجربگی در این موارد زیاد اظهار نظر نکنم ولی منطقا فکر میکنم جذاب بودن قانون و قاعده نداره که یه نسخه پیچیده بشه برای همه. شاید همین بازی کودکانه برای بعضی زنها و مردها خوب باشه و هر دو طرف لذت ببرن ولی برای مردی این سردرگمی کلافه کننده باشه یا یک زن حتی اگه اینطوری برای مردش هم جذاب باشه ولی از این جذابیتی که با نقش بازی کردنه راضی نباشه و در کل هم رفتاری که از درون آدم و در ذات آدم نباشه کاملا مصنوعیه و در بلندمدت قطعا راضی کننده نیست.

درسته مهرنگار جان
هر کسی باید بهترین راه را برای زندگیش با توجه با شخصیتش پیدا کنه ولی مشکل من با این نیست که این راه حل به درد اصلا نمی خوره یا ممکنه مفید باشه! مشکل من اینه که انتشار این موضوع به عنوان یک نسخه کلی این عواقب را در پی داره

مینو چهارشنبه 8 اردیبهشت 1395 ساعت 13:20 http://milad321,blogfa.com

متاسفانه مدام راه کارهای عجیب و غریب برای خانم ها ارایه میشه.در یک کدام از این تبلیغات هم ندیدم که زنان را تشویق کنند به اگاهی بیشتر.این وضعی که شما در موردش صحبت کردید منجر میشود به دو رویی , به اینکه در موارد دیگر هم از همین شیوه استفاده کنند.

دقیقا! منم ندیدم زنان را به تعقل و تفکر دعوت کنند

غزاله چهارشنبه 8 اردیبهشت 1395 ساعت 13:28

ای خواهرررررررر
دختر تحصیلکرده شهری! مثلا
تو گروه تلگرام نوشته دلم می خواد اجازه م دست کسی باشد. این روزها بی کس ترین زن عالمم :(
احساس کردم این تفکر حالا حالاها درست بشو نیست

پسرفت نکنیم با این شرایط خیلیه

سهیلا چهارشنبه 8 اردیبهشت 1395 ساعت 15:52 http://nanehadi.blogsky.com

همش شده بازی.یاد کتاب غرور و تعصب افتادم.

سارا چهارشنبه 8 اردیبهشت 1395 ساعت 19:39

متاسفانه مردم لحظه ای به مطلبی که می خوانن فکر نمی کنن.
من انتظار ندارم همه مثل شما که یک روانشناس هستید به دنیای اطرافشون نگاه کنن ولی میشه یه کم راجع به مطالبی که می خوانن فکر کنن

بله! قدرت تعقل و تفکر وجه تمایز ما از سایر موجوداته ازش استفاده نشه چه فرقی هست بین ما و بقیه موجودات؟

مامان آمیتیس پنج‌شنبه 9 اردیبهشت 1395 ساعت 07:40 http://mamaneami.niniweblog.com/

سلام
از این که اینقدر زن بازیچه باشه که بهش بگن برای جذابیت بیشتر فیلم بازی کن و از اینجور لوس بازی ها که مناسب شخصیت انسانی نباشه واقعا دلم می گیره
یعنی جذابیت زن دور شدن از خود واقعیشه

دقیقا! هر شخصی باید این قدر احساس امنیت کنه که بدونه خودش هم باشه و نقش بازی نکنه دوست داشتنیه

یاسمین پنج‌شنبه 9 اردیبهشت 1395 ساعت 07:41

سلام خانم اردیبهشتی.
اول از همه تولدتون رو که فکرکنم دوازدهم بود پیشاپیش تبریک بگم.ایشالا شادوموفق باشید.

از این تبلیغای کانالای تلگرام خیلی بدم میاد..آیا دوس داری مثه یه ملکه رفتار کنی؟آیا دوس داری چشم خواهرشوهرت درآد؟آیا دوس داری شوهرت برات بمیره؟آیا میخوای جنس مخالف جذبت شه؟؟ نه عاغا ولم کنید.نمیخوام.
بخدا در عین حال هم گریه داره هم خنده دار..آدم باورش نمیشه تو این دوره زمونه هنوز خیلیا به فکر این چیزان.
ناگفته نمونه من خودم سر خیلی از این مسائل با اطرافیانم مشکل داشتم..که چرا سیاست نداری یه جور رفتار کنی جنس مخالف عاشقت شه؟؟ عاغا نمیخوام.من طبعم همینجور خشک و سرده.دوس پسر نمیخوام...چرا انقدر فهمش سخته واسه همه؟

واسم سخته دیدن دخترایی که چقدر خودشونو حقیر میکنن واسه این که به چشم فلان خانواده بیان و اینو بگیرن واسه پسرشون.
دختره چادری میشه واسه اینکه پسر بپسندتش.یا برعکسش اینکه دختره حجابو دوس داره ولی میذاره کنار واسه اینکه فلانی بپسندتش.

یا هزار مثال دیگه.

درباره اون مساله با دست پس زدن و با پا پیش کشیدن هم که گفتید موافقم تا حدودی..اینکه خیلی علاقه دارن نشون بدن همه زنها اهل ناز و عشوه ان و این امر علیحده و قطعی هستش یه طرف،مطالبی که خودتون گفتید هم یه طرف.

ممنون عزیزم. یازدهمه.

یاسمین پنج‌شنبه 9 اردیبهشت 1395 ساعت 07:47

یه مساله ای هست شدیییییدا منو آزار میده اونم اینکه تو جامعه ما دختر دست به هرکاری میزنه واسه موردقبول واقع شدن از طرف مرد.

تو یه پیجی بحث بود که چرا اینقدر عمل زیبایی و آرایش زیاد شده؟جواب خیلیا این بود که چون الان مردها اینجوری میپسندن..خب بپسندن!!! چرا یه دختر از بچگیش انقدر بی اعتماد بنفس بار اومده؟؟ چرا کل زندگیشو باید تو به دست آوردن یه مرد ببینه وگرنه آینده براش پوچه؟؟


چقدر حرف زدم (;

واقعا چرا چنین فکری رایجه که زنان باید مورد تایید مردان باشند؟

یه دوست پنج‌شنبه 9 اردیبهشت 1395 ساعت 08:42

سلام

"و اصلا هم به فکر عواقب بلند مدت این بازی های کودکانه نباشند! شعارمون هم اینه «مهم نیست بعدا چه بلایی سر ما یا آدم های ناشناس میاد! مهم اینه الان خوش باشیم!»"
آخ آخ همینه به خدا
سالهاست که این در مزمن و واگیر دار آرم آروم داره تو فرهنگ جامعه ی ما رخنه میکنه . یهو سرمون رو بلند میکنیم و میبینیم چققققققدر بازی خوردیم . جهان سوم که نه داریم سیر صعودی رو برای کسب جهان چند دهم طی میکنیم.
این موضوعی که اشاره کردید یک از هزار برنامه هایه که دارن تو جامعه نرم نرمک تزریق میکنن. ممنون که شما هم بیدارید و خواب زده هایی مثل منو بیدار میکنید.
منم تو شبکه ها ی اجتمایی همیشه سعی میکنم تا جایی که از دستن بر میاد یه چیزایی رو روشن تر نشون بدم.
ممنون از شما .

متاسفانه من احساس می کنم بعضی از این پیام ها کاملا مغرضانه در جامعه منتشر میشه.

یاسمین پنج‌شنبه 9 اردیبهشت 1395 ساعت 09:17

روز روانشناس هم مبارک راستی

ممنون عزیزم

سارا پنج‌شنبه 9 اردیبهشت 1395 ساعت 12:10

روز روانشناس مبارک.

ممنون سارا جان

بولوت پنج‌شنبه 9 اردیبهشت 1395 ساعت 12:34

من بیشتر این برام سواله که چرا مردا دنبال این توصیه های دلبر بودن و باکلاس شدن و جذاب بودن نیستن؟ قدر مسلم این استعداد ها باهاشون به دنیا نیومده و اکثریت هم ندارن این خصوصیت ها رو. انگار فقط زن رابطه س که باید بار رابطه رو در این زمینه ها بکشه. در مقابل کسی هم که نخواد این بار رو تنها بکشه یا بلد نباشه! میگن زنش نتونست جذبش کنه یا خانوم باید دل مرد رو به زندگی گرم کنه. برام سواله تا کی قراره زن ها انقدر خودشون رو تحقیر کنن؟
تازه یه سری ها که مثلن میخوان این مورد رو از فاز سنتی دربیارن و غیر سنتی و به روز باشن میان میگن کهن الگوی فلان رو در خودتون تقویت کنید! باشه خب ما دلبری رو یاد میگیریم وکهن الگوی زنانه رو تقویت میکنیم. ولی چرا فقط ما باید این کارها رو بکنیم؟
نمیدونم تا کی قراره این چرخه معیوب رو ادامه بدیم.

به نکته خوبی اشاره کردی! انگار مردان در این فرهنگ به طور فطری خوب و جذاب به دنیا میاند.کار اضافی برای جذاب شدن در نزد زنان نباید انجام بدهند.
جالبه اصلا کهن الگویی در مردان نداریم که همه فکر و ذکرش همسرش و جلب محبت اون باشه ولی برای زنان داریم

مامان آمیتیس پنج‌شنبه 9 اردیبهشت 1395 ساعت 12:52 http://mamaneami.niniweblog.com/

وااااای تولدتون یازدهم اردیبهشت روز معلمه تولدتون مبارک

ممنون عزیزم

مامان آمیتیس پنج‌شنبه 9 اردیبهشت 1395 ساعت 12:57 http://mamaneami.niniweblog.com/

عزیزم خصوصی دارین

چشم عزیزم. جواب میدم

زینب پنج‌شنبه 9 اردیبهشت 1395 ساعت 13:57

ضمن تایید حرف شما باید بگم ربطی به جهان سومی بودن نداره. اینجا تو جهان اول هم تا دلتون بخواد تو مجلات زرد و برنامه های پر بیننده تلویزیون چنین بازی دادنهایی ترویج میشه...به این موضوع ربط نداشت حرفم ولی فکر میکنم خودمونو پایین دیدن هم مشکل بزرگتریه.

من نمی دونم کدوم کشور هستید. مسلمه تو هیچ کشوری این تفکرات صفر نیست ولی برای من برایندش مهمه! که به کدوم سمته

بانو. پنج‌شنبه 9 اردیبهشت 1395 ساعت 21:47 http://mylifeinwords.blogfa.com

سلام. روزتون و تولدتون مبارک دلم برای خودمون میسوزه، چه قدر بودنمون و حتی چه جوری بودنمون رو به مردها و طرز تفکرشون مرتبط میکنیم...درک نمیکنم چرا باید زنی تلاش کنه تا مردی رو جذب کنه؟ مردی رو که باید برای جلب توجه اش تلاش کرد رو تا کی میشه نگه داشت و این نگه داشتنش چه ارزشی داره؟! البته این حرفها رو خود زنها اشاعه میدن! از ماست که بر ماست!

ممنون. راستش این زنان هم قربانی بازی های فرهنگ مردسالارانه هستند بانوی عزیزم

نیره جمعه 10 اردیبهشت 1395 ساعت 11:19

سلام
متن های این شکلی فکر نکنم تا این حد تو جامعه تاثیر داشته باشه.

راستش داره نیره جان. خیلی از کشورها را در جریانم که به دختران و پسرانشون یاد بدهند که «نه» دختران واقعا به معنای «نه» است!

فری جمعه 10 اردیبهشت 1395 ساعت 16:37

خانم‌اردیبهشتی عزیز با توجه به رشته و تجربیات شما آیا مرد متاهل معتاد به پورنوگرافی امکان درمان براش هست ؟ اگر ممکنه کمی توضیح‌بدید چون‌به این دلیل قصد جدایی دارم

بله عزیزم هست. البته بستگی به علتش داره. طول مدت این اعتیاد و انگیزه تغییر ولی میشه درمان کرد.
باید به سکس تراپیست مراجعه کنید. خودتون و همسرتون

منصوره جمعه 10 اردیبهشت 1395 ساعت 21:01

سلام. من توی سرچ کردن به وبلاگ قبلی شما رسیدم. داشتم سرچ می کردم که چرا فرزند دوم! که مطلب شما رو در مورد فرزند دوم خوندم. خواستم بدونم الان هم هنوز همون نظر رو دارین؟ هنوز احساس می کنین یه بچه کافیه؟
من یه فرزند دارم که 2 سال داره و البته خودم 40 سال دارم و اگه فرزند دومی بخوام وقت ندارم که خیلی براش صبر کنم. باید تصمیم بگیرم. و بهترین راه استفاده از نظرات دیگرونه که این راه ها رو گذروندن. مطالبتون و تحلیلهاتون جالب بود و بنابراین دوست داشتم نظر شما رو در حال حاضر هم بدونم.ممنون

منصوره جان تصمیم گیری برای تولد یک کودک به نظر زن و مرد و شرایط جسمی، روحی، اقتصادی و ... خودشون بستگی داره. یک نسخه کلی نمیشه برای همه پیچید

مهرنوش جمعه 10 اردیبهشت 1395 ساعت 21:19 http://manvadust.blogfa.com

متنفرم ازین کانالا.
زن رسما یک وسیله جنسی به حساب میاد.
فقط باید جذاب باشه و کوفت باشه و زهرمار باشه.
هیچ وقت نمیگن دخترتون رو با اعتماد به نفس بار بیارید.
همش به فکر رفتار و قیافه و لوندیش هستن.

متاسفانه به درون آدم ها کمتر پرداخته میشه تا بیرون

artmis شنبه 11 اردیبهشت 1395 ساعت 09:04 http://shabhayebarani-m.blogfa.com/

کمی با تأخیر روزتون مبارک،

به نظرم اول شاید خوب به نظر برسه ولی بعد از مدتی آزاردهنده میشه.

موفق باشید.

ممنون عزیزم

پری شنبه 11 اردیبهشت 1395 ساعت 09:14

من هم با این مسئله مشکل دارم که چرا زن باید در پی روشهایی باشه که مرد رو حذب کنه

واقعا

آبی دریا شنبه 11 اردیبهشت 1395 ساعت 17:58

سلام.
کاملا موافقم.
خب همینه که هر کی مزاحم میشه ونه مبشنوه بیشتر سریش میشه.این چه مدلشه دیگه؟؟!!
چرا همش زنها؟؟چرا هیچکی فکر نمیکنه مردها هم باید جذابیت داشته باشن برای همسرشون؟؟
اونا هم باید دنبال تدابیری باشن تا همسرشون روز بروز بیشتر بهشون متمایل شه نه اینکه هر روز دور ودور تر شه.

واقعا! مگه زن ها دل ندارند؟ اون ها تنوع، ابراز علاقه و هیجان را دوست دارند

قندک میرزا یکشنبه 12 اردیبهشت 1395 ساعت 11:43 http://khroosebimahall.blogfa.com

سلام. کل اردیبهشت مال شماست. پس تدر هرروزش تولدتون مبارک

ممنون

َAmir یکشنبه 12 اردیبهشت 1395 ساعت 21:11

حرفاتون منطقی ولی اگه این طرز فکر جهان سومیه از جهتی خوبه چون جهان های بعدی وضعشون افتضاح تره!

شما خیلی مسائل رو میبرین ریز میبینین ها!!!حالا بگذریم ، حالا اون دختره که جواب رد داده یعنی بیشتر اصرار کنم جواب مثبت میده؟ من از کجا باید بدونم ؟؟؟

لطفا" مسئولین اینو بذارن تو اولویت حل بشه بدونیم چند چندیم!

والا به نظر من که افتضاح تر نیست! نظر شما اینه!
بله! افراد ریزبینی مثل من نیاز هست که حقایق و نکات ظریف ولی مهم را ببینیم و به افراد بی توجه یادآوری کنیم!

شب روشن دوشنبه 13 اردیبهشت 1395 ساعت 00:46 http://www.tahdigizendegi.blogfa.com

اینا همش بره اینه که مبادا شوهره ول کنه بره و جذب زن دیگع بشه برای تنوع و چشیدن زنی دیگر...بعد اونوقت انتظار دارن مردا پرتوقع نباشن متنو یه جا کامل خوندم حالم اصلا دگرگون شد

ممنون

سارا دوشنبه 13 اردیبهشت 1395 ساعت 13:00

تولدتون مبارک

ممنون سارا جان

سارا چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 ساعت 02:26 http://parepoore.persianblog.ir

جلب توجه تو ذات آدمیزاده. ولی متاسفانه بهمون یاد ندادن که با پیشرفت تو اجتماع، تحصیل، انسانیت میشه جلب توجه کرد و جذاب و برجسته شد.

درست میگید

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد