مفاهیم اگزیستانسیالیستی حرکت گلشیفته!!!!

سلام

من اصولا زیاد وارد بازی های دنیای مجازی و حقیقی نمیشم. از شایعه های زرد و اخبار سلبریتی ها خوشم نمیاد. زیاد وارد جریان این قضایا نمیشم.

تا این که چند روز پیش تو یک گروه وایبری که قبلش یکی از اعضا یک متن در مذمت کار گلشیفته فرستاده بود، عضو دیگری چندین متن در مدح کارش فرستاده بود و از زوایای مختلف این حرکت نمادین و جسورانه را بررسی کرده بود و از نگاهش تا تک تک سلول های بدنش اعتراض و نگرانی و ترس و ... را بیرون کشیده بود و تجزیه و تحلیل کرده بود.

راستش دیگه نتونستم ساکت بمونم. نوشتم که گلشیفته به هر دلیلی چنین کاری کرده دیگه این همه تجزیه و تحلیل بعدش چیه؟ باور کنید خودش هم از این حرکت این همه منظور فلسفی و فراوجودی نداشته که ملت غیور همیشه در صحنه بهش نسبت دادند.

جدای بعضی از حرکت ها، موجی که پشتش ملت را فرامی گیره و مثل یک سونامی سهمگین میاد و ویران می کنه و بعد سریع فروکش می کنه برای من جالبه!

هم اون هایی که بهش توهین و فحاشی می کنند و هم اون هایی که مدحش را می کنند! انگار این اتفاقات فرصت برای مطرح کردن خودمون، چه با تایید و چه با مخالفته! مثلا می خواهیم بگیم ما خیلی سرمون میشه! الان مچ این فرد را گرفتیم یا برعکس کلی معانی نهفته و نمادین کار این فرد را متوجه شدیم! از بس ما همه چیز دان هستیم!!!!!!!!!!!

کلا مردم سطحی شده ایم! دل بستیم به ظواهر و حواشی زندگی و اصل و عمقش را فراموش کردیم. به جای گشتن دنبال معنای زندگی، دنبال یک دستمایه برای خنده و سرکار گذاشتن و برپا کردن شور و هیجان عمومی هستیم! مثلا بازیگران و خوانندگان زنده را دستی دستی می کشیم! عکس از هنرپیشه نقش قلقلی می گذاریم و زیرش با سوز و گداز درگذشت جانسوزش را تسلیت میگیم! بعد بنده خدا باید بیاد تکذیبیه برای فوتش بده!!! نه جدا جالبه!!!!

واقعا چرا؟ چرا شاهد چنین اتفاقاتی در جامعه مون هستیم؟ چه دلیلی داره؟ ریشه این اتفاقات و این شایعه ها و این زرد بازی ها چیه؟ چرا می خواهیم این جوری مطرح بشیم؟! چرا وقتمون را این جوری پر می کنیم؟ چه چیزی عایدمون میشه؟

 

پیوست: سینا در برنامه این هفته چندشنبه با سینا جالب گفت! گفت هیچ کس تو هیچ کجای دنیا با لخت شدن هیچ حقوق از دست رفته ای را به دست نیاورده!!! پول روزمزد چرا ولی حقوق نه!!!!!!! گلشیفته به هر دلیلی چنین کاری کرده باشه به نظر من به دلیل و برای حقوق زنان نبوده! برای این کار راه های مفیدتری وجود داره!

 

نظرات 30 + ارسال نظر
آبی دریا یکشنبه 21 دی 1393 ساعت 08:39 http://ghadaghan1.mihanblog.com/

سلام.
خداروشکر که توی گروههای وایبری و سایر نیستم واز همه این چرندیات در امانم. چون حوصله این جوگیریات ومزخرفات رو ندارم تو هیچ گروهی نمیمونم.
خب اینکه ماخیلی سطحی شدیم وخیلی هم دوست داریم در مورد همه چی اظهار فضل کنیم درست ولی به نطر من چنین کاری در سطح بین المللی مطمئنن بازخوردای زیادی داره وهر کسی از طن خودش تعبیر میکنه ونمیشه ازاین قضیه اجتناب کرد.
من اصلن علاقه ای به خودش واخبارش ندارم و مصاحبشم نشنیدم ،اگر این گفته خودشه که برای حقوق زنان اینکارو کرده خیلی دلیل مسخره ایه .
یه عده ملت همیشه در صحنه فقط دوست دارن یه سوژه گیر بیارن وتا مدتها با همون سر گرم بمونن وکاری هم ندارن که چه عوارض وپیامدهایی داره.

والا منم دنبال نکردم! دفعه قبل گویا گفته بودند! این دفعه را نمی دونم من فقط حرف سینا را نقل قول کردم!

روزگار سبز من یکشنبه 21 دی 1393 ساعت 12:10 http://www.mygreenlife.blogfa.com

خانوم اردیبهشتی عزیز . کسانی که چنین دریافت های هنری از کار گلشیفته دارند ، منظورشون این نیست که دقیقا این شخص _ گلشیفته فراهانی ! - چنین اهدافی رو دنبال میکرده ، بعد به عکاس گفته بیا از من عکس بگیر ! اصولا این جور کارهای هنری ، اون هم در مهد هنر - پاریس - یک پروژه ی تیمی هست که بله ، دقیقا پشتش فلسفه و روانشناسی و تجزیه و تحلیل فراوان نهفته است ! بازیگری فقط در سینما و تئاتر نیست ، در عکاسی - و بخصوص این سبک - هم بازی میکنند . و باریکلا به بازیگری که چنین حس هایی رو به درستی منتقل کنه ، و باریکلا به درک بالای هنری کسانی که از طرز نگاه بازیگر - دراینجا گلشیفته - چنین برداشت هایی داشتند. به خاطر محدودیت ها و کاستی های موجود ، نگاه اغلب ما ایرانی ها به برخی رشته های هنری شناخته شده در دنیا ، کاملا سطحی ، ضد هنری و جبهه گیرانه ست. نگاهی که به جای کاوش زیبایی هایی که از اعماق اثر فریاد میکشد ، جز نفرت و زشتی و بی اخلاقی چیز دیگری نمی بیند. دیدن اثار معروف و کلاسیک هنری در درک این موضوع بسیار کمک کننده است.
اگر علاقمند هستید که تفاوت بین پورنوگرافی و هنر اروتیک رو بیشتر متوجه بشید پیشنهاد میکنم لینک زیر رو مطالعه بفرمایید :

http://www.bbc.co.uk/persian/blogs/2015/01/150101_l44_nazeran_model_photography_farahani_golshifte?ocid=socialflow_facebook

من نگفتم پورنوگرافیه! اگه هنر سبک های مختلف و طرفداران خودش را داشته باشه من با این سبک خیلی ارتباط برقرار نمی کنم. منم به نظرم گلشیفته هدفش شخصی و هنری بوده ولی این که این کار را به دفاع از حقوق زنان نسبت بدهیم به نظرم خیلی درست نیست! چون این حرکت هیچ حقوقی را تامین نمی کنه!
در ضمن منظور من از این پست اصلا تفسیر حرکت گلشیفته نبود که خودم هم بیام بهش دامن بزنم. قصدم تحلیل و چرایی رفتار و موضع گیری های مردم در قبال این اتفاقاته

نفیسه یکشنبه 21 دی 1393 ساعت 12:34

کاملا موافقم

ماهی سیاه کوچولو یکشنبه 21 دی 1393 ساعت 14:45 http://1nicegirl8.blogsky.com

فمنیست رو تازه یاد گرفتم حالا یه ترم طول میکشه اینو یاد بگیرم"اگزیستانسیالیسم"
خیلی باحال گفتین اینکه گلشیفته هم اینهمه مفاهیم تو حرکتش رو درک نکرده بود ک دیگران یابیدن ...
شما داستان اون خانومه رو شنیدین(نمیدونم کی بوده من فقط داستانش رو بلدم ) ک پادشاه باهاش شرط بسته بوده ک زن خوبی نیست(الکی بوده) و اینا یعنی مثلن کثیفه بعدش بهش میگن فردا تو ملاعام باید برهنه باشی و اینا روی اسب بشینی تو شهر گرداننده بشی تا آبروت بره...بعدش مردم میشنون ک اینطوریه همشون پنجره ها رو میبندن و به خونه هاشون میرن و بیرون نمیان چونکه به پاکی اون خانوم اطمینان داشتن ...نه مثل گلشیفته ک همه دوست داشتن کلیپش رو ببینن...یا مردم ما زیاد اعتقاد ندارن بهش یا اینکه گلشیفته اون زن مد نظر نیست ک بخاد از حقوق زنان دفاع کنه یا اصلن قصدش این نبوده... اینشو نمیدونم...خب عقیده ش برای خودش محترمه...
شما این داستان رو شنیدین؟میدونین کی بودش؟
یه چیزی هم بگم؟تو فضای مجازی مثلن مورد x پیش میاد و 70 درصد موافق هستن و 20 درصد مخالف و 10 درصد اینترنت ندارن...بعدش یهو فضا سنگین میشه و دیگه حال نمیده بحثه... از همون 70 درصد 40 درصد میرن تو مخالفا...مخالفا میشن 60 درصد بازم 10 درصد اینترنت ندارن و موافقا 30 درصدی میشن...طبق قانون بقای انرژی باید به تعادل برسیم ولی چون دل خوشی از قانونهای انیشتن و نیوتون و اینا نداریم و تعادل بوجود نمیاد و جنگ تولید میشه...بعدش اون مورد x کلن حذف شده ولی دشمنی و بحث برقراره...کلن خوشبحال اون 10 درصدی میشه ک اینترنت ندارن...

زیاد فکر نکن! این یکی از اون یکی سخت تره!

داستان اون خانم به این ترتیب بود که حاکم مالیات سنگینی برای مردم تعیین کرده بود. همسرش خواست که مالیات را کمتر کنه و اون این شرط را جلوی پاش گذاشت و زن قبول کرد و مردم به احترام این حرکت شجاعانه اش درها را بستند و از خونه بیرون نیومدند تا شرمنده و معذب نشه.

روزگار سبز من یکشنبه 21 دی 1393 ساعت 18:25 http://www.mygreenlife.blogfa.com

در دفاع از هر حقوقی ( زنان ، کودکان ، کودکان کار ، گرشنگان و .... ) هر هنری یک مسیری رو برای خودش دنبال میکنه و درک اینجور هنرهای های انتزاعی کاملا به درک شخصی ادمها برمیگرده و نمیشه یک حکم کلی داد. شمای نوعی ممکنه چنین برداشتی از این اثر هنری - و یا هر اثر هنری دیگه ای - نکرده باشید اما خیلی های دیگه ممکنه چنین برداشتی و حتی خیلی برداشت های فراتر از این که شاید اصلا به مخیله شما هم نگنجه و بیشتر از این متعجبتون بکنه . کرده باشند ! خاصیت هنر همینه. در ضمن این تحلیل اثار هنری ، ربطی به مردم ما و غیره نداره ، مثلا برای تابلوی مونالیزا ، خدا میدونه چققققددددر تفاسیر مختلف و عجیب و غریب و بعضا بسیار جالب و تفکر برانگیز در این سالها نوشته شده ! چیزهایی که شاید اصلا خود داوینچی بهش فکر هم نکرده باشه ، اما خب همونطور که گفتم خاصیت هنر همینه ! که شما رو به فکر وادار کنه و قوه اندیشه و تفکر شما رو به کار بگیره.

من هم نگفتم شما حرکت گلشیفته رو تفسیر کردید ، شما دارید تفاسیر دیگران رو تفسیر میکنید و من هم به این تفسیر شما پرداختم و نه به تفکر شخصیتون راجع به فرد گلشیفته یا هر کس دیگه. شما می فرمایید که با این سبک هنری ارتباط برقرار نمی کنید ؛ پس نباید کسانی رو که ارتباط برقرار میکنند رو تفسیر شخصی کنید. مثل این میمونه که من با فلان فیلم هیچ ارتباطی برقرار نکردم بعد بیام دریافت های دیگران از اون فیلم رو مورد انتقاد قرار یدم.

پ.ن: البته پیشفرض صحبت من ، تفاسیر کسانی هست که واقعا حرف حساب میزنند و درک هنری دارند نه کسانی که به دلایل سیاسی یا دلایل سطحی دیگه این حرکات فرد خاص - و نه حقیقت هنر - رو ستایش میکنند.

زیبا گفتی ولی من فکر نمی کنم این حجم عظیم واقعا بتونند تفسیرهای صحیح و مطلع داشته باشند.
توی همون گروه مورد بحث بعد از این که من این موضوع را نوشتم اون خانم جواب داد که من با حرکت گلشیفته نه موافقم و نه مخالف و صرفا کپی کردم!!!!!
خوب این جای سوال داره! اگه نه مخالفی و نه موافق و نه نظری داری پس چرا چنین متنی را کپی می کنی و ترویج میدی! حتی متن های مخالف!!!! بالاخره آدم باید در حیطه دانسته ها و علایقش نظربده یا در همه حیطه ها؟

پروین یکشنبه 21 دی 1393 ساعت 21:14 http://nahayatenoor.blgfa.com

جامعه ی ما بنوعی جامعه ی ادبیات شفاهیه . این ژانر(!) مسئولیتش کمتره و دامنه اش، فراگیرتر.

حرف زدن و حرف شنیدنِ سطحی، بی وقفه و معطوف به مضامین و موضوعات متنوع و مختلف، در عین این که جذابتر و چالش برانگیزتره ، پای گویندگان و مفسران رو کمتر به میدونِ جوابگویی میکشونه . همینه که معمولن با استقبال همگانی مواجه میشه.

نیتِ گلشیفته هم که گفتید محمل اصلی این پست نیست. پس ازش میگذریم.

زیبا گفتی پروین جان

سلام، یکی از ویژگی های مردم ما همین جو گیر شدن است.

متاسفانه

چله های انتظار یکشنبه 21 دی 1393 ساعت 22:32 http://www.deleshir.blogfa.com/

سلام
متاسفانه تحلیل کردن بی مورد و بدون وجه در بین جامعه مجازی ما زیاد است.

برای تو دوشنبه 22 دی 1393 ساعت 00:50 http://www.dearlover.blogfa.com

سلام
نمی دونم چرا اما انگار واجبه که در مورد هر چیز و هر کسی نظر بدیم حالا می خواهد لحظه مرگ یک هنرمند باشه یا کاری که یک هنرپیشه کرده چنان هم بهشون بالا و پر می دیم که دیدنی و بعد هم خیلی خیلی زود فراموششون می کنیم و یک سوژه دیگه واقعا اینها از خصلتهای ملت جهان سومی نیست ؟
متاسفم

منم نمی دونم چرا هر کسی نظر میده! همه ما صاحب نظر همه حوزه ها هستیم.

آدم چاق دوشنبه 22 دی 1393 ساعت 07:12 http://chagh2.blogfa.com

هیچ کجای دنیا زنان به این شکل عکس نمی گیرند غیر از زنان ویژه. خودش هم می داند چه کرده است. انقدر تفسیر و توجیه ندارد. در همان فرانسه هم شما حتی یک مجسمه از زن عریان نمی بینید. مجسمه های عریان از مردها می بینید که گویی مظهر قدرت است و .... ولی از زنان خیر. عکسها هم همینطور. حتی در سواحل و استخرها هم زنها قسمتهایی را می پوشانند و حتی اجازه نمی دهند زن دیگری ببیند. من هم با نظر شما خانم اردیبهشتی موافقم. این حرکت هیچ حقوقی از زنان را زنده نمی کند.

راستش من چون همه جای دنیا نرفتم نمی تونم این را بگم ولی به نظرم به هر دلیلی چنین حرکتی صورت گرفته حالا دلیل شخصی بوده یا هنری بهتره نگیم در دفاع از زنان بوده! روش های بهتری هم هست برای دفاع از حقوق اساسی و حیاتی زنان

نیوشا دوشنبه 22 دی 1393 ساعت 07:55

پیوستت را خیلی خیلی خیلی دوست داشتم

شیرین دوشنبه 22 دی 1393 ساعت 11:16 http://ladolcevia.blogfa.com

سلام خانم اردیبهشتی،
آدم متاسف می شود وقتی می بیند طرف دیگر دنیا هر روز و هر ساعت مدل های مختلف زن و مرد کلی سرویس های عکاسی برهنه تولید می کنند و هیچوقت هم بحث داغ روز نمی شوند. انوقت یک بخت برگشته ای که کارش همان است فقط چون زاده ایران است تا ابد باید بدهکار ملت باشد و سئوال و جواب بشود. انهم مردمی که هنوز فرق nude و nake را نمی داند اما با حرارت هر چیزی را می خواهد تحلیل کند!
به تاریخ 8 دی نظرم را در مورد این ماجراهای احمقانه روی بلاگم نوشته بودم.

خوندم عزیزم

آزیتا سه‌شنبه 23 دی 1393 ساعت 07:49

سلام به نظر منم کارش به این شکل درست نبوده .من داشتم پستهای قبلیتون رو میخوندم رسیدم به بحث تجاوز ومتجاوز که یه قسمتش رمز می خواست میشه لطفا به من رمزتونو بدین .من یه پسر 10ساله دارم ومی دونم که ما مسئولیت سنگینی داریم .

درک می کنم آزیتای عزیز. من هم یک پسر نه ساله دارم. ولی اون پست ها درباره زندگی خصوصی منه و رمزش را به کسانی می دهم که یک شناخت نسبی ازشون داشته باشم.

نیره سه‌شنبه 23 دی 1393 ساعت 10:39

ماها کلا مفسریم و نظر خودمون رو به کار دیگران سوار می کنیم!!!

مهرپرور سه‌شنبه 23 دی 1393 ساعت 18:11 http://mehrparvar.blogfa.com

سلام خانم اردیبهشتی که سخن از زبان ما میگویی، چند نفر از دوستان این چند روز کلی ما رو از جک و تحلیلهای گلشیفته ای بهره مند کردند.....
متاسفانه هم جو گیر و هر روز دنبال یه سوژه ایم و هم ثابت میکنیم که ما با هر نوع طرز فکری به آزادی دیگران احترامی نمیگذاریم. حالا گلشیفته به هر دلیلی یه جای دنیا یه کاری انجام داده، اثر کارش مگه چقدر بوده که روی ما تاثیر بگذاره، چه مثبت و چه منفی که ما اینقدر بزرگ کردیمش با اظهار نظرامون؟!!!

درسته عزیزم

khonekashonemozhe.blogfa.com چهارشنبه 24 دی 1393 ساعت 09:55

سلام بانو جان من نمیدانم درمورد کار گلشیفته چی باید بگم تایید یا تخریب تنها اینو میدونم این کار نه دردی از حقوق ازدست رفته زنان دوامیکنه نه حقوق آیندشونو تضمین میکنه یعنی راه دفاع از حقوق زن و داشتن آزادی بیشتر این نیست.
چون معنای آزادی برهنگی نیست

نمی دونم واقعا دوا می کنه یا نه؟ ولی برای زنان ایران که به نظر من حقوق مهم تری وجود داره!

admin چهارشنبه 24 دی 1393 ساعت 10:44 http://aaddminn.blogfa.com

به نظرم بعضی تابوشکنی ها و شکستن خطوط قرمز صحیح نیست
چه با قصد و غرض باشه و چه نباشه

قبل از اینکار
من یک کلیپ دیدم از سخنرانی دکتر عباسی که میگفت زن در هنر و سینما به معنای سرزمینه
وقتی یکی عاشق گلشیفته میشه توی فیلم این بدان معناس که به ایران نظردارن
وقتی کسی بهش تجاوز میکنه هم قابل بحثه که چه مباحث استراتژیک پشتش هست
لخت شدن هم تفسیر اینچنینی در پی داره
و در واقعیت هم توجه کنید به نظر میرسه ناتوی فرهنگی خوب جواب داده و دشمن خیلی خوب داره حیا رو از جامعه امروز ما میبره

جالبه! دکتر عباسی در مورد خیلی مسائل صحبت می کنند!
بر چه اساسی زن را به معنای سرزمین می دونند؟! این تفسیر یک کم عجیب نیست؟
زن یک انسانه! مانند مرد! اگر مرد نماد چیزی نیست زن هم نیست!
گلشیفته نماد سرزمین من نیست! اگر این گونه باشه پس داعش هم باید نماد اسلام باشد!

آتی چهارشنبه 24 دی 1393 ساعت 12:03

سلام. امیدوارم حالتون خوب باشه. با نظرتون موافقم این رفتار کاری به حقوق زنان نداره و چیزی رو اثبات نمیکنه. صد درصد گلشیفته ازاده هر کاری میخواد بکنه اما من قبلا بیشتر دوسش داشتم

ممنون عزیزم.
راستش من هیچ وقت شخصیت هیچ کدوم از بازیگرها را دوست نداشتم چون چیزی ازشون نمی دونم. چیزی که می بینم بازیشونه پس می تونم بگم بازیشون را دوست دارم یا ندارم

خلیل پنج‌شنبه 25 دی 1393 ساعت 22:15 http://tarikhroze3.blogsky.com

سلام،

با نیره موافقم. نه تنها نظرمون به کار دیگران سوار می کنیم، حرف دیگران را هم با تفسیر به میل خودمان در میاریم.

مینو جمعه 26 دی 1393 ساعت 08:30 http://milad321.blogfa.com

سلام
در یکی از گروه ها ویدیویی گذاشته بودند که مصاحبه این خانم بود با یکی از شبکه ها و گفته بود که فعلا داره در مملکتی کار میکنه که روالش با ایران متفاوته و هیچ قصد سیاسی و غیره هم در کار نبوده۰
اما در کل من هم از این اوضاع طوری متعجبم که اغلب فکر میکنم حتما بخاطر پیری فلسفه این جوگیر شدن مردم را نمیفهمم۰
بی خود نیست که چندی قبل یکی از نشریات تیتر زده بود:
درد ملاله دیگر مد نیست( دختری که بدست تند رو ها مورد سو قصد قرار گرفت)

من هم دیدم!

بله! ما خیلی پیرو مد هستیم! حتی در بیان عقایدمان

باران جمعه 26 دی 1393 ساعت 13:17 http://bojd2.blogfa.com

موافقم با نظر شما
کلن ملت بیکاری هستیم و چون از قدیم سیاست زده بودیم و جایی برای تخلیه روحی و روانی نداشتیم بجای خوش گذرانی ، بدنبال فلسفه بافی هستیم...
گلشیفته هم هر کاری کرده اختیار خودشو داشته ، اون فکر میکرده که با اینکار یک جوری اعتراض کرده به اونهایی که نگذاشتند در مملکت خودش آزادانه کار کنه ، که اینم نظر و فلسفه بافی من نیست کلیپ گفته های خودشو دیدم که دلیل کارشو اینجوری اعلام کرد.

اون کلیپ را من هم دیدم

shadmane یکشنبه 28 دی 1393 ساعت 09:31

گلشیفته کاری کرده که دوست داشته، یه عنوانی هم براش جور کرده، نتایجش رو هم دیده.
ما هم یا جرات نداریم، یا اینکه از عدم هم نوایی اون رنجیدیم و یا اینکه شخصیت و ارزشهامون رو گره زدیم به یکی دیگه ، به یه شخصیت مجازی و حالا که می بینیم این شخصیت خودش رو متعهد به ارزشهای ما نمیدونه ناراحتیم
من کار گلشیفته رو تایید نمیکنم، بیشتر دوست داشتم که اون مثل توی اغلب فیلمهاش معصوم باشه، معصوم به تعریف من. اما اون یه ادم مستقله، خودش رو اسیر توقع من نمیدونه. من هم خودم رو اسیر رفتار اون نمی بینم.

موافقم

بهانه ی دوست داشتن چهارشنبه 1 بهمن 1393 ساعت 10:36 http://bahanehyedostdashtan.blogfa.com

کاملا موافقمممم دوست عزیز
من خودم برنامه ی چند شنبه رو دوست دارم

اماسیس جمعه 3 بهمن 1393 ساعت 11:52

اووو ماشالله چه کامنتای دور و درازی گذاشتن

+شاید یک دلیلش این باشه که بخاطر معروف شدنش و حضور در فیلم های درست و حسابی و نه فیلم های دربیت ، اینکارو کرده.

اخرین فیلمش هم که فک کنم اسمش خدایان و پادشاهان باشه.

چی کار کرده؟ چه ربطی به هم داره؟

khonekashonemozhe.blogfa.com یکشنبه 5 بهمن 1393 ساعت 09:39

سلام بانوی اردیبهشتی کجایی خوبی . امیدوارم که روزگارت بکام باشد.

ممنون عزیزم

هلیا دوشنبه 6 بهمن 1393 ساعت 22:47 http://oghab.parsiblog.com

سلام
مرسی.

ماهی سیاه کوچولو سه‌شنبه 7 بهمن 1393 ساعت 13:42 http://1nicegirl8.blogsky.com

اردیبهشتی جان خانوم امتحاناتت تموم شد مادر؟
میدونی تو امتحاناتم به گلشیفته کمی فکر کردم و نتیجه این شد...یه دونه برنامه نشون میده تو اونجا(همون جا دیگه همون جا)...بعدش زنهای سن بالا رو نشون میداد ک میخاستن مدل بشن و اینا...حتی خانوم 70 ساله هم بود...بعدن بهشون گفتن باید لخت بشین و برین تو بارون و سرما عکس با چتر بندازین بعدش چندتاشون گفتن وای نه ما نمیتونیم تربیت خانوادگیمون نمیزاره بعدش گفتن ک هر که طاووس خواهد جور هندوستان خواهد...بعدش آنها اندکی فکر کردن و گفتن باشه دیگه چاره یی نیست ما میخایم مدل بشیم و راهش اینطوریه بعدش قبول کردن و اینا...
حالا گلشیفته هم مثلن نمیخاسته لخت بشه ک ولی برای اینکه تو فیلمای x,y,z بازی کنه باید از این کانال وارد میشد...
پ ن :
اگه درست فکر کردم یعنی اینکه اثرات امتحان عالی بوده و من خیلی باحالم اگه نابجا فکر کردم تقصیر استادمونه خانوم ما بخدا خیلی درس خوندیم

امتحاناتت خوب شد ماهی؟! امروز آخرین روز امتحانات منه

ماهی سیاه کوچولو چهارشنبه 8 بهمن 1393 ساعت 13:31 http://1nicegirl8.blogsky.com

امروز نمره اولین امتحانم رو گرفتم عالی شد
خدا بقیه رو به خیر بگذرونه...
امیدوارم موفق باشین و نمرات عالی بگیرین

خدا را شکر
نمره اولین امتحان منم عالی شد

باران چهارشنبه 8 بهمن 1393 ساعت 14:01

چشم به راه پست های جدیدتون هستیم خانم اردیبهشتی. دلمون تنگ شد.

اماسیس جمعه 10 بهمن 1393 ساعت 16:27

حضور در فیلم خدایان و پادشاهان

http://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%AE%D8%B1%D9%88%D8%AC:_%D8%AE%D8%AF%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D9%86_%D9%88_%D9%BE%D8%A7%D8%AF%D8%B4%D8%A7%D9%87%D8%A7%D9%86

و


http://www.asriran.com/fa/news/370599/%DA%AF%D9%84%D8%B4%DB%8C%D9%81%D8%AA%D9%87-%D8%AF%D8%B1-%D9%86%D9%82%D8%B4-%D9%87%D9%85%D8%B3%D8%B1-%D9%81%D8%B1%D8%B9%D9%88%D9%86-%D8%B9%DA%A9%D8%B3

ماهی کامل کرد کامنت منو.گفتم خواسته یعنی شاید خواسته در فیلم هایی به سبک ایمورتانس ، تایتانیک و 2012 بازی کنه و نه فیلم های هنری

فک کرده اون کارش دروازه وردش به اونجور فیلم های درست حسابی بوده باشه.

بگذزیم

اینو دیدین؟

http://www.isxdead.com/person/225105/Golshifteh%20Farahani

شایعه پخش شده رو به رای گذاشتن!

+پست آخرتون 2 بار ارسال شده

خوب شد گفتید! دقت نکرده بودم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد