من آمده ام! وای وای!

سلام

مدت زیادی نبودم. خودم اصلا از این که وبلاگم را آپ نمی کردم راضی نبودم. گهگاهی میومدم نگاهش می کردم و یک آآآآآهی می کشیدم که ببین یک زمانی چه قدر برای خودش ابهتی داشت! حالا خاک گرفته و وقت نمی کنم گرد و خاکش را پاک کنم.

در مدت این غیبت، سه تا مراسم ازدواج در فامیل های نزدیک صورت گرفت. دوتا سفر یک هفته ای به اصفهان داشتیم. دست پسرک از گچ باز شد!!! و از همه مهم تر! با دوستان عزیزتر از جان یک دفتر مشاوره و روانشناسی افتتاح کردیم.

 

مرکز فعالیت های متنوعی داره. چون یک تیم هستیم که داریم اون جا خدمات ارائه می کنیم. از کارگاه های تخصصی گرفته تا کارگاه های عمومی. کار با کودک، نوروفیدبک و البته زوج درمانی و روابط بین فردی که بنده در این حیطه خدمات ارائه می کنم.

 

چون تازه ساختمان را اجاره کردیم و در گیر و دار اخذ مجوزهای لازم هستیم (فعلا مجوز برگزاری کارگاه و ارائه مدرک را داریم)، هنوز تابلو نداریم ولی مطمئن باشید بچه های ما کارشون را خوب بلدند.

 

در هر حال همه ما، بخصوص شخص شخیص خانم اردیبهشتی، خوشحال میشیم شما را در مرکزمون زیارت کنیم.

آدرسمون: خیابان ولیعصر، پایین تر از میدان ونک، جنب ایستگاه اتوبوس ونک، ساختمان پزشکان 2588، طبقه اول، واحد 4

اینم شماره موبایل کاری خودم: 09227013661