پسرک می گفت چرا دفاع؟! حمله کن مامان!

سلام

چهارشنبه، 25 شهریور 1394، من از تز کارشناسی ارشدم دفاع کردم! داورها خیلی از کارم خوششون اومد و نمره کامل را بهم دادند. خیلی از کسانی که سر جلسه دفاعم بودند، کنجکاو شدند و بهم گفتند دوست دارند حتما کل پایان نامه را مطالعه کنند.

 

 

 

اگرچه این چند روز استرس و نگرانی داشتم ولی بعد از دفاع کردن با وجود این که خیالم راحت شد، یک جورایی دلگیر و آشفته بودم. انگار یک چیزی کم دارم. ته دلم از این که این دوران تموم شد کمی ناراحتم. تجربه بی نظیری بود و با افراد خوبی تو زندگیم آشنا شدم. جو دوستانه و خوبی داشتیم که امیدوارم این دوستی ها تداوم داشته باشه.

همین جا، می خواهم از تمام دوستانی که من را در انجام این پروژه یاری کردند تشکر کنم. دوستانی که مهربانانه به درخواست کمک من بدون چشمداست و با محبت پاسخ دادند. همین طور از تمام کسی که کمکم کردند و بهم قوت قلب دادند.

ممنون از همه کسانی که با حضورشون دنیا را رنگی تر می کنند و امید را بیشتر.

نظرات 30 + ارسال نظر
یاسمین جمعه 27 شهریور 1394 ساعت 11:54

مبارک باشه خیلی خیلی زیاد.ایشالا دکترا.

واقعنم چرا دفاع؟؟حمله قشنگتره

ممنون یاسیمن جان

یاسمین جمعه 27 شهریور 1394 ساعت 11:56

میشه بپرسم موضوع پایان نامتون چی بود؟

بررسی رابطه بین نقش جنسیتی و تمایزیافتگی با میزان تحصیلات در زنان کارمند

آفرین جمعه 27 شهریور 1394 ساعت 12:26

تبریک میگم دوست خوبم. خوشحالم که سر صبحی خبر موفقیت یه دوست فهیم رو می شنوم.
همیشه خوش خبر و شاد و سلامت باشید.

ممنون

بولوت جمعه 27 شهریور 1394 ساعت 13:42

خب راست میگه. تازه میگن بهترین دفاع حمله س.
تبریک میگم.

آره یک جاهایی حمله هم کردم! ممنون

لایتراکان جمعه 27 شهریور 1394 ساعت 16:50

تبریک بانوی اردیبهشتی :)

ممنون عزیز دلم

گولو جمعه 27 شهریور 1394 ساعت 18:10

سلام
مبارکه خانم اردی بهشتی عزیزم
خیلی تبریک میگم و برات بهترین ارزوهای اکلیلی و شکری دارم

ممنون گولوی عزیزم

ماهی سیاه کوچولو جمعه 27 شهریور 1394 ساعت 20:34 http://1nicegirl8.blogsky.com/

سلام
عه مبارکه بسلامتی
غیر از موفقیت ازت انتظار دیگه یی نداشتم رو سفیدم کردی
یادته سال قبل همین موقع رفتی لوازم التحریر خریدی؟
واسه خط آخر هم
خواهش میکنم عزیزم تا باشه از اینکارا قابلت رو نداشت دیگه کاریه ک ازم برمیاد کلن ژنتیکم همینطوریه :)
یه پیشنهاد
اگه پایه یی جامعه شناسی هم بخون

فکر کنم مدرک بعدی را تو علوم پزشکی باید بگیرم که جمیع رشته ها را دستی توش برده باشم

سارا جمعه 27 شهریور 1394 ساعت 21:46

تبریک میگم.

ممنون

محمود جمعه 27 شهریور 1394 ساعت 21:52

سلام مبارک باشه امیدوارم که درتمام مراحل زندگی موفق باشید.

ممنون

مرتضی شنبه 28 شهریور 1394 ساعت 00:27

سلام
تبریک عرض می کنم فارغ التحصیل شدنتون را. می دونید توی ایران تحقیق و پژوهش هیچ وقت در دوره های مختلف تحصیلی جدی گرفته نمی شود ولی وقتی وارد دوره ارشد میشه یه شبه همه استاد ها انتظار دارند به یک محقق کامل تبدیل شود و بتواند پایان نامه خود را به بهترین وجه بنویسید، شاید بخاطر همین عدم اموزش پژوهش هست که برای اکثر دانشجویان ما نوشتن پایان نامه برایشان می شود یک سد عظیم نفوذ ناپذیر.

برای من سخت نبود چون یک بار دیگه هم این مرحله را پشت سر گذاشته بودم و پایان نامه نوشته بودم! برای همین اساتید و داورها از نظام مند بودن و بی عیب بودن پایان نامه خیلی خوششون اومد و به جرات می تونم بگم بین تمام جلسات دفاعیه که شرکت کردم تنها جلسه ای که هیچ ایرادی بهش نگرفتند مال من بود!

فامیل دور شنبه 28 شهریور 1394 ساعت 01:18 http://sarab612.blogsky.com/

congratulation
پسرت چه خوب گفته

آره! احتمالا تمام جلسه هم نشسته بود و منتظر حمله من بود

مینو شنبه 28 شهریور 1394 ساعت 01:51 http://milad321.blogfa.com

خانم اردیبهشتی عزیز
خیلی خیلی مبارک باشه.امیدوارم این پیامو برای پایان مقطع دکترات بذارم.

ممنون مینو خانم . من هم امیدوارم

باران پاییزی شنبه 28 شهریور 1394 ساعت 08:13 http://baranpaiezi.blogsky.com

تبریک خانوم اردیبهشتی
موفق باشید

ممنون عزیزم

عاصی شنبه 28 شهریور 1394 ساعت 09:22

سلام
اول تبریک فراوان و آرزوی موفقیت های بیشتر
بعد یه سوال
اون فرم هایی که پر کردیم و ایمیل کردیم کمکی بود؟ بدرد خورد؟ احساس مفید بودن بکنیم یا نه؟

ممنون عزیزم. بله. خیلی مفید بود. تشکر که کردم

مامان آمیتیس شنبه 28 شهریور 1394 ساعت 10:38 http://mamaneami.niniweblog.com/

سلام تبریک انشالله مدارج بالاتر

تشکر

مخمور شنبه 28 شهریور 1394 ساعت 11:29 http://masti0mastoori.blogfa.com

سلام
خالصانه ترین و صمیمانه ترین تبریکاتم از آن شما
شعور و آگاهی تان افزون باد

ممنون. چه دعای خوبی

عاصی شنبه 28 شهریور 1394 ساعت 11:37

آبی دریا شنبه 28 شهریور 1394 ساعت 16:47

سلام.
خیلی تبریک میگم.

تشکر

صنم شنبه 28 شهریور 1394 ساعت 23:05 http://aztahedelam.mihanblog.com/

سلااااااااااام و تبریییییییییییک

ممنون صنم جان

ژیلا یکشنبه 29 شهریور 1394 ساعت 12:50

سلام.تبریک میگم خانم اردیبهشتی عزیز
بابت راهنمایی که کردید ازتون ممنون و سپاسگذارم.کاملا با نظراتتون موافقم.انشالله که بتونم این کارو انجام بدم.
خیلی خوشحالم که با شما آشنا شدم

امیدوارم براتون مفید بوده باشه

نیره یکشنبه 29 شهریور 1394 ساعت 20:38

به سلامتی
نمره کامل خیلی عالیه

ممنون عزیزم

باران دوشنبه 30 شهریور 1394 ساعت 11:16

تبریییییییییک

تشکر

مهرنگار دوشنبه 30 شهریور 1394 ساعت 11:26 http://mehr-negar.blogsky.com

سلام بانوی هم ماهی
تبریک فراوان...
خیلی احساس خوبیه وقتی تو جلسه دفاعت همه خوشحالن و کسی حمله نمیکنه! در کل هر جایی که آدم تونسته باشه کارش رو جوری انجام بده که هم خودش راضی باشه، هم بقیه احساس خوبش صد چندانه...البته میدونم که تشخیص روانشناسانه این راضی کردن خود و همه، کمال طلبیه
اسمش هر چی که هست تکرار همیشه این حس رو برات تو هر راهی که انتخاب میکنی، آرزو میکنم عزیزم و به پسر جان هم تبریک میگم با تاکتیک بهترین دفاع حمله است

ممنون. فکر کنم اگه گه گاهی این حس را تجربه کنیم اسمش کمال طلبی نباشه

خلیل دوشنبه 30 شهریور 1394 ساعت 22:35 http://tarikhroze4.blogsky.com

سلام

مبارک است. باشد که تز دکترا هم - حمله کن مامان -بگذرانید.

امیدوارم

آبینه سه‌شنبه 31 شهریور 1394 ساعت 16:28

مبارکه بانوی عزیز.ایشالادکترا.

ممنون

مانا چهارشنبه 1 مهر 1394 ساعت 00:46 http://manaonline.blogfa.com

مبارررررکه

ممنون

سیمین چهارشنبه 1 مهر 1394 ساعت 10:24

خانم اردیبهشتی عزیز
خیلی خوشحالم شدم از این خبر. تبریک منو هم بپذیر
و آرزو میکنم بهترین شرایط برات ایجاد بشه تا بتونی بقیه رو هم در این آگاهی و علم پربارت سهیم کنی.
همیشه از خوندن پست هات و نقدهات و سوالهات لذت میبرم و یاد میگیرم

ممنون سیمین عزیزم

باران جمعه 3 مهر 1394 ساعت 07:46 http://baraanebahar.blogfa.com/

درود به بانوی بهشتی
شادباش میگم بهتون به خاطر اینکه نتیجه دلنشین از زحماتتون رو گرفتین ...
پاینده و برقرار باشی دوست عزیز
امیدوارم روزی برسه جایگاه شما و پسرک عوض شه و شما شاهد دفاع پسرک از تحقیقات و دستاوردهاش توی جلسه دفاعش باشین بعد هی بهش بگی حمله کن

ممنون عزیزم

afsaneh دوشنبه 6 مهر 1394 ساعت 21:05

congradulations

ممنون

بی ربط پنج‌شنبه 16 مهر 1394 ساعت 21:46 http://idleuser.blogfa.com/

به سلامتی و مبارکی
موفق و پیروز باشید.

ممنون

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد