محبت حقیقی

سلام

دو روز باقی مانده به عید برای این که پسرک مانع آخرین تمیزکاری ها نشه، خان داداش براش فیلم Frozen را گذاشت و با یک بار دیدن چنان عاشقش شد که تا لحظه سال تحویل 20 بار به جرات دید! حتی اگه جلوش را نمی گرفتیم هم لحظه تحویل سال هم می خواست این فیلم را ببینه! فیلمی که مثل چندین انیمیشن جدید سنت شکنی کرده بود و نشون می داد عشق در نگاه اول چه قدر بی معنیست و وقتی پرنسس آنا برای شکستن طلسمی که قلبش را منجمد می کرد به دنبال مردی بود که عشق حقیقی را نثارش کنه اون را از خود خواهرش دریافت کرد.

راستش امسال عید، روزهای متفاوتی را تجربه کردم. الان که به عکس های سر سفره هفت سین نگاه می کنم می تونم دقیق نگاه تب دار خودم را توی عکس ها تشخیص بدهم. در حقیقت میشه گفت از یک روز قبل از تحویل سال تا همین امروز دقیق نمی دونم روزهام چگونه گذشت. درگیر بیماری بودم که به سینوس هام زد. تب و ضعف شدید باعث شد من این روزها را که چنان براش ذوق داشتم را در حالتی بین بیهوشی و خواب آلودگی و لحظات نادری از هوشیاری طی کنم. شب هام پر بود از کابوس های عجیب و غریب. توی این لحظات تب آلود که به 39 درجه هم رسید، دست های برادرم را می دیدم که برام سریع آبمیوه می گرفت، شیر عسل درست می کرد و سوپ می پخت. من را دکتر برد. داروهام را خرید. توی اینترنت سرچ کرد تا بهترین درمان سینوزیت را پیدا کنه و این قدر همت کرد و خودش تمام درمان ها را عملی کرد و من را مجبور به انجامش کرد تا حالم امروز خیلی بهتر شد.

راستش این چند روز با تمام وجودم حس کردم هیچ محبتی و هیچ عشق و حمایتی جای محبتی حقیقی که خانواده ات می تونند بهت بدهند را نمی گیره. هیچ چیزی. ممکنه عشق و محبتی از جنس دیگری را تجربه کنی که اون هم قوی و خالص باشه ولی هر چیزی جنس و جایگاه مخصوص خودش را داره...

و باز حس کردم هیچ چیزی ارزشش را نداره که من به خاطرش این محبت و عشق را از دست بدهم.

اگرچه روزهای نخستین سال 93 اون چیزی نبود که من ذوقش را داشتم و تصورش را می کردم ولی درس خوبی برام به همراه داشت. موهبت بهره مندی از محبتی واقعی را درک کردم.

امیدوارم خانواده ام همیشه سالم باشند و از چشم زخم روزگار در امان و این محبت و عشق همیشه پابرجا بمونه.

سال نو مبارک. سال خوبی در کنار خانواده و عزیزانتون داشته باشید.

نظرات 25 + ارسال نظر
مانا دوشنبه 4 فروردین 1393 ساعت 12:08 http://manaonline.blogfa.com

سلام سال نو شما مبارک باشه ...

ممنون، سال نوی شما هم مبارک

مارال دوشنبه 4 فروردین 1393 ساعت 13:28

خانم اردیبهشتی عزیز سال نو مبارک امیدوارم روزهای پیش رو مملو از سلامتی و شادکامی و همینطور که گفتی محبت ناب باشه واقعا محبت خانواده یه چیز دیگه است خدا برات حفظشون کنه

لطف داری مارال عزیز، درست میگی

آناآریان دوشنبه 4 فروردین 1393 ساعت 15:31

آره خیلی عجیبه...روابط خونی یه چیز دیگه است

آره! یک چیز دیگه است

nayyere دوشنبه 4 فروردین 1393 ساعت 15:49 http://salimi.blogfa.com/

سلام و عیدت مبارک
ان شاالله هرچه زودتر خوب بشی
خانواده نعمت بزرگیه و با هیچی قابل مقایسه نیست.

ممنون عزیزم. درست میگی

الهام دوشنبه 4 فروردین 1393 ساعت 16:35 http://mehrparvar.blogfa.com

سلام دختر بهار
سال نو مبارک
امید وارم همیشه تو گرمای محبت خانواده ات زندگی کنی.
منم هر وقت آرزویی میکنم قبلش قید میکنم سلامتی و داشتن خانواده ام برام در ا ولویته....وبرای بقیه ام همین و از خدا میخوام.

ممنون. درست میگی. بالاترین نعمته

آبینه دوشنبه 4 فروردین 1393 ساعت 20:57 http://minoo1382.blogfa.com

خداروشکرکه بهتری بانوجان.سال نومبارک.خودت وعزیزانت همیشه شادوسلامت باشید.

ممنون. لطف داری عزیزم

گلدونه سه‌شنبه 5 فروردین 1393 ساعت 08:23 http://tondokhond.persianblog.ir/

سال نوی شما هم مبارک امیدورام در سال جدید بهترنیها برات اتفاق بیافته
همینطور امیدوارم الان خوب خوب شده باشی
و یه سوال دارم که آقای اردیبهشتی کجا بود پس؟ آیکون یه گلدونه فضول!

ممنون گلدونه جان.
منتظر بودم یکی بپرسه که این موضوع از نگاه تیزبین گلدونه جان دور نموند خوب آقای اردیبهشتی اگه بودند کمک می کردند ولی در اکثر مواقع خونه پدری خودشون بودند. آخه ما وقتی می آییم اصفهان ایشون میرند خونه پدری خودشون و من هم خونه پدری خودم!

admin سه‌شنبه 5 فروردین 1393 ساعت 10:46

سال نو مبارک

هرچند خوب شروع نشده اما ارزو میکنم جزو بهترین سالهای زندگی تون باشه

خوب و بد نسبیه! راستش خوبیش این بود که پی بردم چه موهبت بزرگی دارم

ماهی سیاه کوچولو سه‌شنبه 5 فروردین 1393 ساعت 11:11 http://1nicegirl8.blogsky.com

سلام 93 یی و عیدتون زیاد مبارک
منکه برادر و خواهر ندارم چی؟
واقعن چقدر کار من سخته
باید بشینیم همش ببینم عشق کی خالصه
خوش بحال شما که داداش و اینا دارین
همینطوری پیش فرض میدونین یکی هست که خوبه
الان میشه نگین بابا و مامانت خوب هستن ...
چونکه منظور ما غیر پدر و مادره
مثلن یه نفر که به سنمون بخوره
چونکه مثلن شما میتونستین بگین پسرم هم خیلی خوبه...مگه نه؟
میگم الان اصفهان هستین یعنی؟شاهینی هم اصفهانیه چه باحال...

سال نوی تو هم مبارک
آره! درک می کنم! این روزهای دغدغه من هم شده برای فردای پسرک! البته قرار نیست همه خواهر و برادرها هم خوب و حمایت کننده باشند

[ بدون نام ] سه‌شنبه 5 فروردین 1393 ساعت 11:27

شادمانه
سلام
سال جدید رو به شما و خانواده محترم تبریک عرض نموده و توفیق روزافزون شمارو ارزومندم
ارادتمند

سلام
ممنون. شما هم سال خوبی داشته باشید

گلابتون بانو سه‌شنبه 5 فروردین 1393 ساعت 12:19 http://golabatoonbanoo.blogsky.com/

سلام سال نو مبارک.
خدا برادر مهربونت رو برات نگه داره.

این فیلم رو چندین هفته اس گرفتیم اما هنوز ندیدیم!

ممنون. عزیزم.
خیلی قشنگه ولی صحنه هایی ازش سانسور شده که خیلی هم مورد نداره ولی در روند داستان موثره

آبان آذر سه‌شنبه 5 فروردین 1393 ساعت 12:36 http://abanazar.ir

سلام..
قبل از عید قصد جدی و شدید داشتم که تمام تبریک هام برای دوستای گل گلاب رو بفرستم که نشد..
سال نو مبارک و خوشحالم که حالت بهتره..
..
طبق معمول حرفی زدی که از صمیم قلب باهاش موافقم.. خونواده همیشگی ترین پشت و پناه آدمه.. موافقم دیگه! چی بگم؟

سال نوت مبارک عزیزم
درست میگی

عاصی چهارشنبه 6 فروردین 1393 ساعت 08:08 http://asysepid.blogsky.com

برای منم اون چیزی که فکر میکردم نبود اما در هر صورت امیدوارم سال خوبی برای همه مون باشه

امیدوارم که این جوری باشه.

محمود چهارشنبه 6 فروردین 1393 ساعت 10:26

سلام سال نو مبارک چشمتان به لبخند بهار روشن .امیدوارم سال خوبی برای همه باشه. قدیمی ها میگن خدا سلامتی بده معنیش رو وقتی میفهمیم که خدا ى نکرده مریض شیم اونوقت که میفهمیم سلامتی چه نعمتیه. امیدوارم که همیشه سالم وپر انرژی باشید.

ممنون. واقعا همینه که میگید.

[ بدون نام ] چهارشنبه 6 فروردین 1393 ساعت 21:02

بله داداش خیلی خوبه بازم بگید مردا بدن

شما اگه تونستی تو وبلاگ من یک خط پیدا کنی که مضمونش درباره بدی مردها باشه!

ema شنبه 9 فروردین 1393 ساعت 03:15

سلام و سال نو مبارک. امیدوارم سال خوبی باشه. درسته هر بیماری ای یه جورهایی ناراحت کننده است ولی واقعا تجربه های جدیدی بهمراه داره مخصوصا اینکه آدم میفهمه هیچکس نمیتونه جایگزین خانواده بشه . میگم اگه میدونستم خودم برات سوپ خوشمزه می پختم

ممنون امای عزیز از لطفت. سال نوی تو هم مبارک

تسنیم شنبه 9 فروردین 1393 ساعت 09:23 http://maskoob.blogfa.com

سلام
اول اینکه خوشحالم که حالتون بهتره. من هم سینوزیت دارم البته به این شدت نیست ولی خب سالهاست باهاش مدارا میکنم. یکی از راههای حاد نشدنشمصرف زیاد مایعات بخصوص آبه.
دوم اینکه خوشحال شدم چون همسر من هم اصالتا اصفهانی هست
سوم اینکه خانواده خیلی خوبه و به همین خاطر من به شدت با تک فرزندی مخالفم و اگر زودتر ازدواج کرده بودم دلم میخواست چهارتا بچه داشته باشم و حالا مجبورم به دوتا اکتفا کنم

همه اصفهانی ها این جوری نیستند. فکر کنم بیشتر به ذات و تربیت بستگی داره تا فرهنگ شهر. همه خواهر و برادرها هم حامی و همدرد نمیشند.
ان شاا... همه ما بتونیم به عزیزانمون محبت کنیم و بی چشمداشت دوستشون داشته باشیم.

آتی شنبه 9 فروردین 1393 ساعت 12:06

سلام خانوم اردیبهشتی. سال نو مبارک. امیدوارم سالی سرشار از سلامتی و شادی باشه . برادر به این مهربونی کم پیدا میشه حتما شما هم خواهر خوبی براش هستین

سال نوی شما هم مبارک.
من به خوبی اون نیستم.

[ بدون نام ] شنبه 9 فروردین 1393 ساعت 12:53

سلام
یک پست ویژه دارم
منتظر نظر شما هستم

رضوان شنبه 9 فروردین 1393 ساعت 12:55 http://sokootoharf.blogfa.com

سلام
بایک پست ویژه به روزم
منتظر نظر شما هستم
نیاز به راهنمایی دارم لطفا

فروردین یکشنبه 10 فروردین 1393 ساعت 13:29 http://ashteroh.mihanblog.com

سلام
انیدوارم ادامه ی امسال براتون پر از تندرستی و شادی باشه
نوروزتون مبارک

ممنون. عید شما هم مبارک

بی ربط یکشنبه 10 فروردین 1393 ساعت 18:49 http://idleuser.blogfa.com/

براتون سالی شاد و توأم با سلامتی و در کنار خانواده آرزومندم.

ممنون. شما هم سال خوبی داشته باشید.

پرنسس دوشنبه 11 فروردین 1393 ساعت 04:06

سلام. سال نو مبارک.. امیدوارم حالتون خوب باشه. چند وقتی بود که فرصت نمیکردم بیام سر بزنم اما خب توی بهمن و اسفند ماه خیلی به فکر شما بودم بخاطر اینکه دانش آموزی توی کلاس داشتم که خیلی شبیه شما بود و تمام خاطرات گذشته رو به یاد من میاورد و لبخندی که با دیدن اون چهره از لبهای من محو نمیشد. خواستم تشکر کنم بابت همون کلاسها. چیزهای خوبی به من یاد داد. امیدوارم سال خوبی پیش رو داشته باشید.

خیلی خوشحالم که اون کلاس ها برات مفید بود.

شیوا 1876 دوشنبه 11 فروردین 1393 ساعت 10:39

بلا به دور باشه. هیچ محبتی جایگزین محبت بی دریغ و بدون توقع خانواده نمیشه. سلامت باشند.

ممنون

رضوان دوشنبه 11 فروردین 1393 ساعت 13:02 http://sokootoharf.blogfa.com

سلام
میدونستم که حتما نظر خوب و مناسبی دارید
ممنون که لطف کردید...
امیدوارم که خداوند سرانجام همه را خوب وخوش بگرداند

سلام و خواهش می کنم.
من هم امیدوارم.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد