آیا نگرشم عوض شده؟!

سلام

الان نیم ساعته صفحه سفید جلوم بازه و من دارم به خط تیره عمودی چشمک زن نگاه می کنم. هم زمان موضوع های مختلفی از ذهنم عبور می کنه ولی با هیچ کدوم ارتباط برقرار نمی کنم. انگار یک جورایی وجودم مثل این صفحه سفید خالیه! نه! راستش خالی نیست. در یک جور آرامش و صلحه! یک سکوت که آزاردهنده نیست.

یک سکوت که توش زل زدی به افق و داری همه چیز را بازنگری می کنی...

 

آقای اردیبهشتی باز مریض شده. عفونت شدید میکروبی که به گفته دکتر آنژین شده. بنده خدا فقط دیشب دو تا آمپول آموکسی سیلین زد و تازه باز هم آنتی بیوتیک خوراکی هم مصرف می کنه.

دقیق نزدیک به زمان سمینار مشترک من و دوستم، استادمون موضوع سمینار را عوض کرد. اگرچه ما زمان گذاشته بودیم و کارهاش را کرده بودیم چون دقیق همون روز هم امتحان داریم. حالا باید از اول همه کارها را انجام بدهم و اسلاید بسازم اونم از موضوعی نه دقیق ازش اطلاع دارم و نه زیاد باهاش ارتباط برقرار می کنم. یک آزمون باید بگیرم از یک ضایعه مغزی که اصلا سراغ ندارم و تفسیر کنم که حتی یک خطش را هم ننوشتم و...

ولی نگران نیستم. عصبی نیستم. شاید بی حس شدم و یا شاید دیدم نسبت به زندگی عوض شده...

جایی خوندم همه حس خوشبختی فقط به طرز نگرش ما بستگی داره...

یعنی دارم نگرشم را عوض می کنم؟!؟!

نظرات 18 + ارسال نظر
ema یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 ساعت 08:47

به نظر من وقتی آدم وارد یه دهه ی جدیدی از زندگیش میشه واقعا یه سری تغییرات و احساس میکنه. برای من که تجربه های تازه ای داشت.

راستش من به لحاظ احساسی هنوز 21 ساله هستم! با سن تقویمی کاری ندارم!

ماهی سیاه کوچولو یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 ساعت 09:43

خانوم اردیبهشتی سلام
وای مثه کوری
70 صفحه از کتابش رو خوندم اونا هم همه جا رو سفید میدیدن
نگرش و ایناتون عوض نشده شما دارین نویسنده میشین

شاید هم دارم فیلسوف میشم!

سهیلا یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 ساعت 09:59 http://nanehadi.blogsky.com

انشاله که بلا دوره . روی تقویت سیستم دفاعی بدن تمرکز کنید

چه جوری؟!

admin یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 ساعت 11:59 http://aaddminn.blogfa.com

هم ارزو و هم دعا میکنم اقای اردیبهشتی توی اردیبهشت ماه صحیح و سالم بشن و مریضی از خونه تون رخ بربنده

ممنون. واقعا هم! مخصوصا که تولدشون و سالگرد ازدواجمون هم نزدیکه!

ساده باجی یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 ساعت 12:31

در اینجور موارد ، نگرش آدم عوض بشه خیلی هم خوبه
....
بی خیال نشدی
بی حس هم...
آهن بودی
داری فولاد آب دیده می شی جانم

هرکول پوارو یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 ساعت 14:04

برید توی تخیل و اونجا نگرشتون رو به جاهایی ببرین که تا حالا ندیدید!

وقتی ندیدم چه طوری دستش را بگیرم و ببرمش اونجا؟!

بی ربط یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 ساعت 14:17 http://idleuser.blogfa.com/

سلام آقای اردیبهشتی جان
چطوری؟ خوبی؟ نگرانت شدم.
نکنه دچار سندرم دل پیچه کهولت سن شدی؟ این یه جور بیماریه که وقتی آدم احساس می کنه داره پیر میشه و در نزدیکی سالگرد تولد به سراغ آدم میاد.

امان از مأموریت های اداری و غذاهای بین راهی و این بار مسئولیت خرج زن و بچه.

امیدوارم که زودتر خوب بشید.
حالا که نرفتی شرکت و نشستی توی خونه لااقل بیا یه پست آنتی فمینیستی بنویس، من ازت تعریف کنم شاید روحیه ات رو بالا برد.

لطفن سرکار خانم اردیبهشتی این جاها را نخوانند یا اگه خواندند بیخیال شوند.

خانم اردیبهشت: من الان هم ندیدم و هم بی خیالم!

گلابتون بانو یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 ساعت 18:33 http://golabatoonbanoo.blogsky.com/

تغییر نگرش مهم ترین گام برای داشتن آرامش و رضایته! احساس آرامشت مستدام دوست عزیز!

نرگس یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 ساعت 20:04 http://naghshedel.blogsky.com

من هم بعضی روزها اینطوری میشم
الان که نزدیکه امتحاناتمه بیشتر راجع به این موضوع فکر میکنم
که اگه دیدگاه و طرز نگرشمو نسبت به زندگی عوض کنم
شاید خیلی از مسائل برام سهل و آسون بشه
ممنون بابت پست زیباتون

خواهش عزیزم

انوشا یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 ساعت 22:17

شاید یاد گرفتید که دیگر نسبت به مسائل خیلی حساس نباشید و خودتون رو اذیت نکنید. و در آرامش بسر ببرید.

ساناز دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 ساعت 08:57 http://mahemoon.persianblog.ir

امیدوارم حال آقای اردیبهشتی به زودی زود خوب بشه.

ممنون

emasis دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 ساعت 12:03 http://emasis.blogsky.com/

بله که نوع نگرش خیلی مهمه.

+الان من نگران آقای اردیبهشتی شدم ، امیدوارم که زودتر خوب شن

ممنون بهترند.

emasis دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 ساعت 12:04 http://emasis.blogsky.com/

ممنون میشم نظرتونو راجع به پست جدیدم بدونم

نوشتم!

مهرپرور دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 ساعت 13:20 http://mehrparvar.blogfa.com

سلام خانوم اردیبهشتی
آرزو میکنم آقای اردیبهشتی زودتر خوب بشه واسه تولدش شاد و سرحال باشه
وجود این حسی که داری میتونه نشونه عمیق شدن وجودت باشه که دیگه سطحی نیستی که با اتفاقات نسبتا ساده بهم بریزی. شایدم موقتی باشه مثل افت و خیز منحنیهای سینوسی! من این منحنی رو تجربه کردم

ممنون عزیزم!
احتمال هر دوش هست!

Vahid دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 ساعت 21:19

سلام
چه وبلاگ خوب و جالبی دارین.
پست زنان بدون زنانگی رو خوندم. راستش اون قسمتی که گفتین این زنان آرایش نمی کنن درست نیست.
به نظرتون از هر 1000 تا زن چنتا اینطورین؟

یه گونه ی دیگه هم از زن ها داریم که از مردها مردترن. مثلا تو سوئد خیلی از خانم ها راننده تاکسی هستن. هیکلشون مثل مردهاست.

به نسبت آرایش بعضی از خانم ها به نظر می رسه اون ها اصلا آرایش ندارند!
والا من سوئد نرفتم و ندیدم ولی از نسل وایکینگ ها هستند دیگه!

مینو سه‌شنبه 23 اردیبهشت 1393 ساعت 00:57 http://milad321.blogfa.com

گاهی بیخیال شدن هم خیلی لازمه.
امیدوارم آقای اردیبهشتی هم بزودی سلامتی کاملشون رو بدست بیارن.

ممنون. خیلی بهترند. بله واقعا لازمه.

ماهی سیاه کوچولو سه‌شنبه 23 اردیبهشت 1393 ساعت 08:37

روز اقای اردیبهشتی و پسرک مبارک

ممنون عزیزم.

آنا آریان پنج‌شنبه 25 اردیبهشت 1393 ساعت 00:36

شایدم داری خودتو بی حس میکنی؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد